Refan с отличие за най-добър български франчайзинг в Европа
На петото изложение Franchising Expo, което се проведе в НДК, София, участваха 50 компании, но естествено, че и там и на съпътстващата го конференция „Нови бизнес идеи”, интересът бе прикован към най-популярната и обичана българска козметична марка, която въпреки финансовата криза дава шанс на стотици предприемчиви хора в България и по света да развиват успешен семеен бизнес.За успеха на козм.компания говорят фактите – над 500 бутика в 28 държави на 5 континента, благодарение на иновативните и гъвкави форми на бизнес,които предлага.
Франчайзингът на „Рефан” дава възможност предприемачът да купи изгодно представителен бутик на марката, да го поддържа евтино и да има бърза и висока възвращаемост, предлагайки разпознаваеми продукти на световно качество.
За 23 години фирма „Рефан” се превърна във визитна картичка на България пред света като производител на парфюмерия и козметика, съчетаваща по уникален начин световните тенденции в бранша с българските традиции. Това е поредно отличие за козметичната компания, която миналата година бе удоствоена с първа награда в категорията „Нов бизнес модел”.
Моля, подкрепете ни.