Росен Желязков: Хоризонтът на БДЖ е 2024 г.
Недостигът трябва да се компенсира с наемане на локомотиви. 6 месеца не може да се организира поръчката. Има съпротива. Действията, които се предприемат, е закриване на холдинга. Това е съпротива срещу промяна на процесите. До тази година доставката на резервни части се водеха на тефтер. Има около 1 млн. влакочаса. Тогава изтича договора на БДЖ с държавата. След това всеки един европейски превозвач ще може да влезе на пазара. Догодина са предвидени 140 млн. за подвижен състав. Нови вагони ще има и тягов състав също ще има. Ще са наемат под наем. БДЖ има дълг към държавата, за да си погаси дълговете към кредиторите.
Има проект да се одълбочи варненското пристанище, за да могат да идват големи кораби. Това не се прави заради ТЕЦ-Варна. Това не е за никой. Ние не правим пристанище, а отваряме вратата към морето.
Моля, подкрепете ни.