Реклама / Ads
10| 35949 |09.04.2021 БИЗНЕС & ТУРИЗЪМ

Сигнал до Фрог: Шофьори пукат гуми, падат джанти по пътищата на Борисов

.
Шофьори пукат гуми заради ремонти по пътищата. За това сигнализират пред Фрогнюз потърпеши водачи. Единият от случаите е на републикански път II-81. За нея разказва нашият читател Станимир Петров.
 

„Онзи ден ми се наложи да мина по репубикански път II-81, където строителната фирма „БГНОВА“ АД извършваше рехабилитация от отбивката на село Гаганица до Монтана, заради което целият път бе разбит. Представете си как се шофира 11 км в изрязани парчета асфалт и в двете платна. Колкото и бавно да се движиш, опасността да спукаш гума или да изкривиш джанта е голяма.


.

Разбира се, по пътя имаше няколко изпаднали тасове от джанти. И ако през деня това приключение е някак поносимо, представете си какво е да се шофира през нощта с подобни огромни дупки и от двете страни на пътя. Опасността от ПТП е огромна“, разказва потърпевшият шофьор.


„Докато автомобилите и камионите се чудеха как да заобиколят тези огромни дупки от изрязани парчета асфалт, служителите на „БГНОВА“ бяха заформили лаф-моабет отстрани на пътя и изобщо не си даваха зор да работят, а малко по-назад по пътя полицаи „инспектираха“ трафика и се препичаха на слънце“, продължи разказа си мъжът.


„От медиите научих, че същата фирма е станала причина за инцидент. Нейни служители отсичат дърво, което пада върху движещ се автомобил. Свидетели на случилото се твърдят, че е липсвало каквито и да било знаци или обозначения за извършваната дейност, не е имало предупредителна сигнализация или регулировчик. Така фирмата е застрашила живота не само на пътниците в конкретния автомобил, но и на всички на пътя“, допълва шофьорът.


Той пита дали начинът на работа на „БГНОВА“ отговаря на европейските стандарти. Дали е нормално колите да се движат 11 км по републикански път с изрязани парчета асфалт и в двете платна заради започнат ремонт? В сайта на "БГНОВА" АД се споменава за „иновации“. Определено иновативна мисъл липсва при ремонтирането на този пътен участък. Как АПИ избира фирмите, които да поддържат пътищата ни, остава загадка.


Защо Бойко Борисов, който не слиза от джипката, не дойде да види напредъка на този ремонт? Да видим след това как ще продължи да се хвали!, пита читателят.

Реклама / Ads
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Donate now Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay
Реклама / Ads
ОЩЕ ПО ТЕМАТА
. 0| 3212 |17.02.2025 Снежен трафик: Три тира се удариха край Монтана, затвориха околовръстния път . 7| 3513 |02.12.2024 Диана Русинова: Разглезени сме – вярваме, че снегорините трябва да са постоянно на пътя . 4| 3313 |03.10.2024 Километрични опашки на "Калотина", шофьори чакат десетки часове без човешки условия . 10| 8770 |16.02.2021 ”Барабанчикът” Терзийски се оправдава със Станишев и царя за участък на АМ ”Тракия”. Лъже за снегорините

КОМЕНТАРИ

Реклама / Ads