1|
7092
|31.03.2018
НОВИНИ
Скандал в 4-звезден хотел във Велинград, намесва се полицията
Скандал в 4-звезден хотел във Велинград. Над 20 туристи, сред които и семейства с малки деца напуснаха хотела посред нощ заради лоши и мизерни условия. Стигнало се и до намесата на полицията, защото персоналът избягал, когато хората си поискали обратно парите.
Проблемите започнали още с настаняването. Пенка пристигнала от Германия с трите си деца на почивка. Влизайки в стаята, видяла, че условията са коренно различни от това, което е обявено в сайта, съобщи Нова телевизия.
„Контактите измъкнати. Водата тече. Дадоха ми моп сама да си забърсвам банята. Казаха ми знаем за проблема, но какво да направим. Ето ви една гъба. Чистете си”, разказва Пенка Попова.
„Беше пълен ужас. Стаята не беше почистена. Банята беше в отвратително състояние”, разказва Даниела Милиславова.
Семействата купили ваучери за почивката си в този хотел от туроператорска фирма. За тридневния пакет ол-инклузив платили по 920 лева. Клиентите поискали да напуснат още през нощта. От хотела заявиха, че няма да платят обезщетение на семействата, нито могат да върнат парите. „Парите ще им бъдат върнати от самите туроператори, през които са си взели ваучерите. Аз не мога да ви издам никаква фактура”, заяви Манка Заферова, администратор в хотела.
От сайта, продал ваучерите на почиващите обещаха да възстановят парите още в понеделник. Експерти от Министерството на туризма ще проверят условията за настаняване в четиризвездния хотел във Велингра. Клиентите се оплакват от ниска хигиена в стаите, повредено оборудване и липса да адекватно обслужване. Те смятат, че обстановката не отговаря на изискванията за 4-звезден обект за настаняване и настояват да бъдат компенсирани разходите им.
„Контактите измъкнати. Водата тече. Дадоха ми моп сама да си забърсвам банята. Казаха ми знаем за проблема, но какво да направим. Ето ви една гъба. Чистете си”, разказва Пенка Попова.
„Беше пълен ужас. Стаята не беше почистена. Банята беше в отвратително състояние”, разказва Даниела Милиславова.
Семействата купили ваучери за почивката си в този хотел от туроператорска фирма. За тридневния пакет ол-инклузив платили по 920 лева. Клиентите поискали да напуснат още през нощта. От хотела заявиха, че няма да платят обезщетение на семействата, нито могат да върнат парите. „Парите ще им бъдат върнати от самите туроператори, през които са си взели ваучерите. Аз не мога да ви издам никаква фактура”, заяви Манка Заферова, администратор в хотела.
От сайта, продал ваучерите на почиващите обещаха да възстановят парите още в понеделник. Експерти от Министерството на туризма ще проверят условията за настаняване в четиризвездния хотел във Велингра. Клиентите се оплакват от ниска хигиена в стаите, повредено оборудване и липса да адекватно обслужване. Те смятат, че обстановката не отговаря на изискванията за 4-звезден обект за настаняване и настояват да бъдат компенсирани разходите им.
Моля, подкрепете ни.
Реклама / Ads
КОМЕНТАРИ
Реклама / Ads