Софийска вода разширява Центъра си за обслужване на клиенти в „Красно село“
„Софийска вода“ напомня на своите клиенти, че много от услугите на дружеството са достъпни и онлайн. Дружеството предлага разнообразни начини за плащане на месечните задължения, дори и без регистрация в сайта, включително през мобилното приложение „Моята вода“. Плащания дружеството приема и през касите на Български пощи ЕАД, Easy Pay, Банка ДСК, FastPay, CashTerminal : https://www.sofiyskavoda.bg/nachini-na-plashtane
Справки за задължения могат да се извършат през клиентския профил, както и през приложението „Моята вода“. И още – „Софийска вода“ предлага онлайн смяна на титуляр на партида: https://www.sofiyskavoda.bg/change-ownership-requests
Актуална информация за прекъсвания на водата е достъпна денонощно в реално време на информационната карта на сайта на „Софийска вода“: https://www.sofiyskavoda.bg/water-stops
Екипът на „Софийска вода“, част от Веолия остава на разположение с готовност за съдействие по всички официални канали за комуникация с дружеството!
Моля, подкрепете ни.