Реклама / Ads
0| 2962 |12.08.2022 НОВИНИ

Социолог: Предизборната кампания ще бъде със социален профил. Радев е в сложна ситуация

.
Евелина Славкова Източник: БГНЕС
Темите с високите цени, с газа, с Covid-19 ще участват в предизборната кампания. Тя ще бъде със социален профил. Има повишено ниво на икономическа тревожност заради предстоящата зима... В голяма степен кампанията ще е традиционна. Но в нея роля ще изиграе служебният кабинет. Това каза пред БНР социологът Евелина Славкова от изследователски център „Тренд“.
 

По думите й президентът Румен Радев е в сложна ситуация: „Той калкулира в себе си една аритметична задача - ако след 2 октомври не бъде излъчен редовен кабинет, той трябва да управлява още и то в месеци със сериозни проблеми заради газовите доставки. Този по-агресивен език от страна на служебния кабинет към предходното правителство се дължи точно на тази калкулация. Това е моя хипотеза. Действията на служебния кабинет няма как да не окажат влияние върху изборните резултати“.

 

Социологът посочи, че е тревожно колко хора ще отидат да гласуват заради легитимността на избора.

 

Според нея „Продължаваме Промяната“ и „Демократична България“ ще се явят отделно на изборите заради самочувствието на „Промяната“ и усещането, че ще бъдат първа сила.

 

По думите й в БСП са изправени в сложна ситуация заради липса на периферия и заради това, че са били част от властта, а от това са претърпели загуби.

Реклама / Ads
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Donate now Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay
Реклама / Ads
ОЩЕ ПО ТЕМАТА
. 0| 2983 |30.07.2022 БСП открива от Бузлуджа предизборната си кампания . 0| 18377 |27.07.2022 Илиян Василев: Предизборната коалиция между ПП и ДБ е силен мобилизационен ход. Дано ПП оценят и приемат . 0| 3373 |27.07.2022 Караджов: Не АПИ, а КЗК отмени решенията за ремонт. ПП се упражняват върху пътищата, значи сме в кампания . 0| 2822 |23.06.2022 Иван Таков подкрепи кампанията ”Мечта за дете”

КОМЕНТАРИ

Реклама / Ads