2|
5597
|17.09.2017
НОВИНИ
Суджук-гейт и в строителното министерство на Николай Нанков
За Суджук гейт в министерството на регионаното развитие съобщи самият министър. Николай Нанков каза, че има четирима освободени служители за корупционни практики във ведомството, а неговото име е било използвано за упражняване на влияние от служител на министерството към агенции, подчинени на ведомството.
Според министъра фейсбук-уволнението на шефа на ДНСК Милка Гечева не е нормално. Нанков заяви, че Валери Симеонов няма възможност да уволнява кадри на агенцията, както и не е допустимо. По думите му предстоят разговори и ще се изясни ситуацията, но Гечева е добър професионалист и затова все още е на работа.
Екологията не изключва строителството, както и строителството и инвестициите също не изключват екологията. Лошо е да плашим обществото със спекулативни и манипулативни тези, които звучат апокалиптично, заяви министър Нанков по повод изграждането на магистрала „Струма” в частта й през Кресненското дефиле.
По думите му в обществените обсъждания няма нито един сериозен аргумент за това кой да е приоритетен вариант за магистралата. Трябва да гарантираме не само оцеляването на биологичните видове, но и на минаващите по магистралата”, посочи Нанков.
Отсечката Кресна – Сандански от АМ „Струма“ може да бъде открита предсрочно Пътният участък е с дължина 24 км, ще има 25 големи съоръжения – мостове, надлез над жп линията София – Кулата, селскостопански подлези и надлези и пр. и ще струва 234 млн. лв.
Министърът е категоричен, че не се съгласява с поведението на еколозите, което отрича експертизата на целия бранш.
По повод обществените поръчки в бранша той заяви, че големите обществени поръчки основно се печелят от големи фирми и в последните 10 години има диверсификация на строителните фирми, които изпълняват големи обекти и проекти
С въвеждането на тол системата се предвижда и създаване на нови видове винетки – ежедневни и тридневни например. Нанков заяви, че амбицията на ведомството е в края 2018 г. тол системата да бъде внедрена и да заработи, а още първата година от постъпленията, АПИ да има ресурс от почти 1 млрд. лв.
Екологията не изключва строителството, както и строителството и инвестициите също не изключват екологията. Лошо е да плашим обществото със спекулативни и манипулативни тези, които звучат апокалиптично, заяви министър Нанков по повод изграждането на магистрала „Струма” в частта й през Кресненското дефиле.
По думите му в обществените обсъждания няма нито един сериозен аргумент за това кой да е приоритетен вариант за магистралата. Трябва да гарантираме не само оцеляването на биологичните видове, но и на минаващите по магистралата”, посочи Нанков.
Отсечката Кресна – Сандански от АМ „Струма“ може да бъде открита предсрочно Пътният участък е с дължина 24 км, ще има 25 големи съоръжения – мостове, надлез над жп линията София – Кулата, селскостопански подлези и надлези и пр. и ще струва 234 млн. лв.
Министърът е категоричен, че не се съгласява с поведението на еколозите, което отрича експертизата на целия бранш.
По повод обществените поръчки в бранша той заяви, че големите обществени поръчки основно се печелят от големи фирми и в последните 10 години има диверсификация на строителните фирми, които изпълняват големи обекти и проекти
С въвеждането на тол системата се предвижда и създаване на нови видове винетки – ежедневни и тридневни например. Нанков заяви, че амбицията на ведомството е в края 2018 г. тол системата да бъде внедрена и да заработи, а още първата година от постъпленията, АПИ да има ресурс от почти 1 млрд. лв.
Моля, подкрепете ни.
Реклама / Ads
КОМЕНТАРИ
Реклама / Ads