„Топлофикация София“ връща пари на над 170 000 битови клиенти
От 19 септември новите коригирани фактури са налични както в системата на дружеството, така и при платежните оператори и всички потребители имат достъп до тях. Това се посочва в отговора на „Топлофикация София“ до КЕВР във връзка с искането на регулатора за предоставяне на цялостна информация.
От разясненията на дружеството става ясно, че то информира всички засегнати потребители чрез кредитно известие и нова фактура с дата 1.09.2022 г., за разликата между прогнозно начислената топлинна енергия и реално потребената. Клиентите ще получат документите по електронен път или на хартиен носител.
Тъй като направените корекции са с дата 1.09.2022 г. от „Топлофикация София“ поясняват, че за разликата няма да бъде начислявана лихва за просрочие и ще бъде прилаган нов срок за доброволно плащане - 45 дни за битовите и 30 дни за стопанските клиенти, считано от 1.09.2022 г., датата на новата фактура.
Моля, подкрепете ни.