ЦСКА е любов, а не бизнес!
Решихме най-накрая да вземем отношение по всички наболели въпроси, които вълнуват изключително много нашите "доброжелатели". Напоследък наблюдаваме смешната тенденция един кръг от зависими медии настойчиво да се опитва да натрапва мнения на знайни и незнайни "специалисти" по въпроси, свързани с ЦСКА. Явно на някои хора все още им е трудно да свикнат с мисълта, че при нас начинът на работа е различен от преди.
Фактът, че кариерата (или част от нея) на даден футболист е преминала на Армията не означава, че автоматично клубът е длъжен да му осигурява доживотен пост с тлъста заплата, поименно паркомясто, покани за ВИП ложите и т.н.
Факт е, че ЦСКА е на път да се превърне в нормално функциониращ клуб с професионален начин на работа. Най-накрая дойде момент за червения фен, в който в любимия му отбор не се руши и краде, а се мисли в перспектива. Поставят се основите на нещо, което да работи за години напред. Съвсем логично това не се харесва на някои хора. Особено на един господин, който наблюдава мачовете на отбора си в компанията на министри и шефове на футболния съюз.
Същият човек, озлобен до краен предел от фактите и от това, че никога няма да има нещото, което винаги е искал, се опитва чрез всякакви селски похвати да пречи. Да дезинформира и да разцепи червената общност чрез платената си клика от драскачи.
Направи си и отборче, което да играе за здраве по селата. Взе на заплата в проекта си играчи с богато минало в ЦСКА. За съжаление, ние феновете не сме виновни, че има бивши функционери на ЦСКА, които са готови толкова бързо да плюят по любовта ни. Не сме виновни, че за някои ЦСКА е само джоб, в който да бъркат. Тук нещата опират до възпитание и манталитет.
Останахме изненадани от една новина, публикувана в "медийния фейсбук" на гелосания господин- сайт, на който няма да правим излишна реклама. Някакъв отбор, наричащ себе си "ЦСКА 1948", щял да се включи в търга за емблемата ни. По-озадачени сме не от самата новина, а от мисълта като какъв всъщност се явява този клуб в случая- играещ с измислена емблема по села и паланки пред 40 човека, покровителстван и подкрепян от доказано компрометирани фигури, чиито имена не смятаме да споменаваме? Интересен е и въпросът как този клуб, "издържащ се от фенски дарения", ще намери финансиране, за да се включи в търг, чийто предмет на продажба е имущество, оценявано на 2 милиона лева? Или може би най-накрая ще бъде разбулена мистерията кой тайнствен разградски бизнесмен стои зад "проекта"?
Разбира се, тези информации няма защо да притесняват армейската общност, тъй като ние знаем, че това, което предстои да се случи в следващите 2 месеца, е ЦСКА да получи това, което му принадлежи. И това трябва да се случи с помощта на всеки един от нас.
Дори и срещу нас да стои една самозабравила се делиорманска мутра. За финал ще обърнем внимание на един нашумял в последната седмица клип, който показва как хората от отсрещния сектор се забавляват в столична чалготека под изпълненията на своята любима циганска поп-фолк певица.
Не знаем на какво се дължи фактът, че името на нашия отбор е в техните усти точно в този момент. Същите хора вчера анонсираха началото на продажбата на своя нов "ултра" артикул- слънчогледови семки. Ние пък ще стартираме ултра блог, а вторият брой на фензин "Сектор Г" е наполовина готов. Изводите оставяме на вас, отделихме им повече думи, отколкото хора събра "кабриото" в крайния квартал за последните няколко месеца.
ЦСКА Е ЛЮБОВ, А НЕ БИЗНЕС!
Моля, подкрепете ни.