Всички образователни институции да отворят от 1 април, настоява асоциация
„Децата са изключително демотивирани, трудно се концентрират, не им се работи, изморени са“. Това са само част от негативните последици от онлайн обучението върху учениците, които изтъкват от бранша на частните образователни институции.
В отворено писмо до властите, от Българската асоциация за неформално образование цитират европейски и световни проучвания, според които училищата не са основна причина за разпространението на COVID и посочват, че правителствата по цял свят се борят с новата вълна на вируса, прилагат изключително строги мерки, но детските градини и училищата остават отворени.
„България е една от малкото държави, която ограничава достъпа на децата до образователните институции най-дълго време“, посочват от асоциацията.
„Ние работим с изключително малки групи - до 10-12 деца, работим в изключително добре организирани пространства. Групите ни са постоянни, няма текучество, спазваме изключителен ред, дисциплина и хигиена“, коментира нейният председател Жаклин Кунович пред Българското национално радио.
Моля, подкрепете ни.