Реклама / Ads

 

3| 5860 |24.06.2021 МИСТЕРИИ

Богдан Милчев: Магистрала ”Тракия” е най-смъртоносната в целия свят

.
Единствената ни завършена магистрала е най-смъртоносната в целия свят, коментират от АПИ. ”Тези, които управляват транспортната система, не знаят, че през май - юни месец вали дъжд. Изненадаха ни дъждовете, защото те очакват през май и юни да е като през август. Истината е, че в България отговорните институции - Агенция ”Пътна инфраструктура” и Държавна агенцията за пътна безопасност са тотално абдикирали да управляват транспортната ни система”.

Това заяви инж. Богдан Милчев от Института за пътна безопасност в студиото на "България сутрин" по bgonair.bg. Той информира, че от май жертвите бележат ръст от над 40%. Според него това рязко увеличение на жертвите се дължи на неумението да се управлява транспортната ни система или на статистическа манипулация.


"Когато на пътя има задръстване и повече коли, има повече катастрофи, но по-малко жертви. Когато на пътя има по-малко коли, се кара по-бързо, по-малко са катастрофите, но има повече жертви", категоричен е експертът.


Инж. Милчев коментира, че промените в АПИ са се извършили с голямо закъснение.


"Идеята на това служебно правителство в сферата на пътищата е не да реши някой проблем на българския гражданин, а да създаде симулация на проблеми, които има. Нима ние не знаем, че пътищата се строят некачествено и че се краде?!", добави той и подчерта, че е необходимо е да има публичност.


"Ние настояваме всички проекти на всички ремонти да бъдат качени на техния сайт, за да може експертите да се запознаят с проектите и да сравнят изпълнението им", уточни експертът.


Милчев подчерта, че българските мантинели са като солети - когато трябва да задържат автомобила, те не го правят.


"Има много проблеми с организацията на движенията. Организацията на движенията е този елемент от транспортната ни система, който ни показва къде какво трябва да правят водачите. Ние искаме да видим кой е този проект, кой е този проектант и кой го е разрешил", добави Милчев.


Той информира, че София е най-опасната столица в ЕС по отношение на движението, както и че от 2018 увеличението на жертвите е със 100%.

"Всеки ден увеличаваме жертвите. Ние играем на руска рулетка по нашите пътища", каза още той и информира, че в понеделник ще публикуват "Черна карта на българските пътища", която ще покаже статистическа информация и десетте най-опасни пътища в България.


"Магистрала "Тракия", единствената завършена магистрала в България, има повече жертви, отколкото жертвите на всички останали магистрали. Няма в целия свят магистрала, в която в рамките на 3 години да загинат 100 човека", сподели той пред Bulgaria ON AIR.


По думите на експерта в България не говорим за черни точки, а за черни пътища. Той изрази мнение, че най-съществен е проблемът за контрола, който е статичен, а не динамичен.


"Когато санкционираме един шофьор, в света няма шанс той да се размине, а в България 50% от санкционираните шофьори никога не си плащат глобите! Това има обратен ефект", категоричен е той.


Инж. Милчев добави, че 60% от маркировката не отговаря на изискванията, както и че шофьорите у нас загиват, защото се изморяват на пътя.

Реклама / Ads
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Donate now Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay
Реклама / Ads

ОЩЕ ПО ТЕМАТА

. 13| 5592 |09.11.2019 Борисов на магистралата: Падна Берлинската стена и между България и Сърбия . 5| 7875 |26.09.2019 Кортеж на НСО избутва коли от лявата лента на магистрала „Тракия“ . 0| 4101 |24.08.2019 8-годишно дете вдигна над 150 км/ч на магистрала с колата на майка си . 1| 5297 |23.08.2018 Абсурд! На АМ ”Тракия” липсват знаци, че е магистрала

КОМЕНТАРИ

Реклама / Ads

БЛОГОВЕ