0|
7317
|26.10.2017
МИСТЕРИИ
Как ни лъжат с разхода на гориво на новите коли
Изследване на Австралийската автомобилна асоциация показва, че разходът на гориво на модерните автомобили, включително и на хибридите, изобщо не е толкова нисък, колкото твърдят производителите им.
От организацията са тествали 30 автомобила от всякакви размери и типове и средният им резултат е 23% повече гориво в сравнение с данните, получени при лабораторни условия и при изпитания за определяне на разхода на гориво. Най-слабият резултат обаче е впечатляващ – 59% по-голям разход на гориво.
Сред тестваните коли има и plug-in хибрид, чийто разход се е оказал четири пъти по-голям от официалния, съобщава "Аутомедия".
Що се отнася до нивата на вредни емисии, 11 от 12-те дизелови коли, участвали в теста, не покриват нормативните изисквания, като се стига до седем пъти над нормата емисии. Но както и при разхода, тук също не се споменават точни марки и модели.
От асоциацията заявиха, че автомобилните производители създават коли, които отговарят на лабораторните изисквания, а те нямат нищо общо с ежедневната експлоатация на автомобилите. Целта на това изследване е да се променят правилата за тестове на автомобилите в Австралия, преди да бъдат одобрени данните за разхода им и нивата на вредни емисии.
Тестовете на асоциацията са включвали 90-минутен цикъл на шофиране, в който влиза каране в градска среда, по магистрала и по черен път. При повторение на теста резултатите на един и същи автомобил се различават в рамките на 3%, което кара австралийците да смятат, че този метод е надежден.
Сред тестваните коли има и plug-in хибрид, чийто разход се е оказал четири пъти по-голям от официалния, съобщава "Аутомедия".
Що се отнася до нивата на вредни емисии, 11 от 12-те дизелови коли, участвали в теста, не покриват нормативните изисквания, като се стига до седем пъти над нормата емисии. Но както и при разхода, тук също не се споменават точни марки и модели.
От асоциацията заявиха, че автомобилните производители създават коли, които отговарят на лабораторните изисквания, а те нямат нищо общо с ежедневната експлоатация на автомобилите. Целта на това изследване е да се променят правилата за тестове на автомобилите в Австралия, преди да бъдат одобрени данните за разхода им и нивата на вредни емисии.
Тестовете на асоциацията са включвали 90-минутен цикъл на шофиране, в който влиза каране в градска среда, по магистрала и по черен път. При повторение на теста резултатите на един и същи автомобил се различават в рамките на 3%, което кара австралийците да смятат, че този метод е надежден.
Моля, подкрепете ни.
Реклама / Ads
КОМЕНТАРИ
Реклама / Ads