4 часа енергийният омбудсман на ЧЕЗ приемаше предложения на граждани
„Благодаря на всички, които дойдоха в нашата приемна. Прекият диалог с клиентите ни и конкретните съвети, които получаваме, са най-ценният източник на обратна връзка за качеството на предоставяните услуги”, каза Радослав Димитров.
Радослав Димитров е първият енергиен омбудсман в България. Новата институция бе създадена на 11 март 2013 г. с цел да улесни комуникацията между ЧЕЗ и нейните клиенти. В изпълнение на тази цел досега са проведени дни на отворените врати в 7 града на Западна България.
Омбудсманът разглежда казуси, в които клиенти на ЧЕЗ настояват за преразглеждане на решенията, взети от компаниите на ЧЕЗ в България – ЧЕЗ Електро и ЧЕЗ Разпределение. Омбудсманът проверява всеки сигнал, независимо от предходните заключения по него. Той запазва неутралитет, както спрямо клиентите, така и спрямо дружествата от групата ЧЕЗ. Становището му е финално и не подлежи на обжалване в рамките на компаниите от групата на ЧЕЗ в България.
Потребителите на ЧЕЗ могат да подават сигнали и предложения към енергийния омбудсман на ЧЕЗ на тел. 02/8958450, факс 02/8959770, по електронна поща cez.ombudsman@cez.bg или чрез писмо на адрес гр. София 1000, ул. „Г. С. Раковски“ 140.
Моля, подкрепете ни.