Реклама / Ads
0| 5834 |17.03.2014 НАРОДЕН ГЛАС

Мениджъри на ЧЕЗ се срещат с клиенти в Перник в „Седмицата на потребителя”

.
В „Седмицата на потребителя“ Ирена Гюровска, ръководител направление „Търговски центрове“ в ЧЕЗ България, ще приема клиенти на компанията от Перник във вторник, 18 март, в центъра за обслужване на клиенти на ул. "Света Петка" 65 от 10:00 до 12:00 часа.
 

 

„Мнението на клиентите е важно за нас. Те ни показват как да подобрим услугите, които предлагаме и по-адекватно да отговорим на изискванията на потребителите“, каза Ирена Гюровска.

 

ЧЕЗ организира „Седмица на потребителя“ за втори път от 2011 г. насам по повод Световния ден на потребителя 15 март. Тя предвижда мениджъри на компанията да посетят 8 клиентски центъра в 6 града – Перник, Дупница, Ловеч, Плевен, Благоевград и София.

 

Инициативата е част от мероприятията на ЧЕЗ по повод Световния ден на потребителя. На пресконференция на 12 март компанията представи мобилната  версия на корпоративния си уебсайт (m.cez.bg). Тя съдържа уникално за българския електроенергиен пазар уебприложение, което дава информация в реално време за прекъсването на електрозахранването, тяхната причина и очакваното време за възстановяване на тока.

 

Подобряването на обслужването е във фокуса на политиката на ЧЕЗ от стъпването на компанията на българския пазар преди 9 години досега. За този период ЧЕЗ инвестира в поддържането и развитието на мрежите и в подобряване на обслужването 771 млн. лева, създаде 31 центъра за клиенти, увеличи броя на местата за плащане в брой от 319 до над 3800 и разработи близо 100 вида услуги. През 2013 г. ЧЕЗ въведе неприлагани досега практики в обслужването на клиенти в България – създаде енергиен омбудсман и учреди съвет с участието на независими експерти и потребителски организации.

 

Реклама / Ads
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Donate now Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay
Реклама / Ads
ОЩЕ ПО ТЕМАТА
. 2| 5230 |02.02.2014 Клиентите на ЧЕЗ ще платят с 20,9% по-ниски сметки през януари 2014 г. в сравнение с миналата година . 1| 5818 |17.01.2014 Енергийният омбудсман на ЧЕЗ се срещна с клиенти в Монтана . 0| 6132 |09.01.2014 Енергийният омбудсман на ЧЕЗ се срещна с клиенти в Перник

КОМЕНТАРИ

Реклама / Ads