Реклама / Ads
0| 6604 |15.05.2014 НАРОДЕН ГЛАС

KWIAT с кампания за безплатни очни прегледи на деца

.
Българската марка очила подкрепи инциативата "Мойте очички са звездички" на РЗИ Смолян за безплатни очни прегледи на 90 деца на 5 годишна възраст в 2 детски градини. След извършеният от РЗИ - Смолян анализ на резултатите от ежегодните профилактични прегледи на децата от област Смолян бе остановено значително нарастване случаите на заболявания на очите през последните години, с болестност значително над средната за страната.
 

С цел да се проучат причините, а и за да се повиши здравната грамотност сред родителите, в навечерието на Световния ден на здравето 7 април, Регионална здравна инспекция - Смолян организира провеждането на безплатен скрининг за ранна диагностика на очните заболявания сред децата от трета група на две детски заведения в областния град. Прегледите бяха извършени от офталмолози от МБАЛ - Смолян, а родителите бяха информирани за резултатите от прегледите на своите деца по време на родителски срещи.

 Представители на фирма "KWIAT" акцентираха върху профилактиката на детското зрение, във връзка с която се проведе кампания за безплатен скрининг на зрението на учащи до 18г., в началото на учебната 2013-2014 година, в град София. Г-н Павел Цветков, управител на българската марка очила „KWIAT" разясни спецификата на очилата за деца и особеностите при избора им - кои са подходящите материали, дизайн на рамките и полезни съвети за родителите.

Българската марка очила раздаде информационни брошури за родителите и награди на всички малчугани, а няколко спечелиха и по един чифт детски очила KWIAT.

Инициативата бе подкрепена и от "Куайсер Фарма" - Германия, както и от фирма Zeiss.
Реклама / Ads
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Donate now Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay
Реклама / Ads
ОЩЕ ПО ТЕМАТА
. 0| 6337 |22.11.2013 Децата до 7-години с безплатни лекарства . 1| 8218 |12.09.2013 Дарителска кампания за събиране на дрехи и обувки за възрастни от социални домове. . 18| 10005 |29.05.2012 За Блатечки, плюскането на монополистите и малоумната кампания на bTV срещу пиратството

КОМЕНТАРИ

Реклама / Ads
Реклама / Ads
Реклама / Ads