Вторник, 16 Януари 2018, 13:38
Frognews
0| 3722 |01.11.2017

Случаят с катастрофиралия автобус: За ”наши хора” няма отнемане на лиценз, това да не е ”Емко”

.
Властта каза, че няма основания да се отнема лиценза на фирмата ”Юнион Ивкони”, чийто автобус се преобърна на магистрала ”Тракия”. Въпреки излезлите притеснителни факти за работата в тази фирма.
Случаят е доста приличен на този отпреди няколко месеца, когато глутница служители на КОС към МВР, данъчни и полиция нахлу в "Емко" и министърът-национализатор Емил Караниколов отне лиценза на завода.

Тук обаче приликата свършва и започва разликата. Първо, единият от собствениците на над 24% във въпросната фирма е депутат от ГЕРБ и член на парламентарната комисия по транспорт. Това е Ивайло Константинов, чието име дори е част от фирменото название. Друг собственик е небезизвестно лице от ДПС, който обаче формално няма собственост в компанията.

Според Търговския регистър, над 26% държи и "Синтетика" АД, която е с капитал 3 милиона лева и е представлявана от Ива Христова Гарванска-Софиянска.

"Юнион Ивкони" е заложило и дружествен дял срещу отпуснати кредити в размер на над 5.5 милиона евро от Общинска банка-София, която пък е под контрола на общината в столицата и на ГЕРБ. Парите са отпускани на траншове от 2014 до 2016 година, когато При това положение не е уместно да очакваме друга реакция на управляващите, освен замитане на проблемите, забравяне на слабостите в управлението и функционирането на фирмата до следващия инцидент.

Това е двойният стандарт на ГЕРБ и Борисов в икономиката. същото, което видяхме и в казуса с КТБ, когато всички политически сили си затвориха очите за действията на прокуратура и медии и допуснаха банката да бъде взривена с цел ограбване.

Такава е картинката на "пазарната икономика" в България- едни правят, каквото си поискат и няма санкции, други не нарушават закона, но ги натискат и спират работата им, за да бъдат лесна плячка на "национализатори" и приватизатори. Въпреки включването на министъра, куп депутати и правилни експерти, вече стана ясно ,че в автобуса на фирмата е имало стара тахошайба, че шофьорът е карал без почивка повече от 18 часа, че е заспал поради тази причина на волана.

Само по щастлива случайност няма загинали. Въпросът е обаче-при неминуемия следващ инцидент дали тази случайност ще сработи?

  Георги Александров

ОЩЕ ПО ТЕМАТА

. Проф. Кантарджиев: Грипът дойде, носете си мокри кърпички 1| 2793 |15.01.2018 . Проф. Минеков: Речта на Туск - една патриотична виагра, ни дума за настоящето и бъдещето 6| 5858 |15.01.2018 . Ивайло Пенчев: Под 40 г. си мислиш да ашладисаш всяка булка, над 40–да управляваш света 12| 8566 |14.01.2018 . Богомил Бонев: Що така се врътна, бе Цецоу 2| 10250 |13.01.2018

КОМЕНТАРИ

Реклама
Реклама
Реклама

БЛОГОВЕ

Ние използваме "бисквитки", за да улесним Вашето сърфиране и да Ви покажем съдържание, което може да Ви заинтересува. Използвайки този сайт, Вие се съгласявате с нашите условия

Разбрах