Реклама / Ads
0| 5325 |27.11.2015 БИЗНЕС & ТУРИЗЪМ

20% повече посетители посрещнаха най-големите изложения в хранително-вкусовата индустрия

.
МЕСОМАНИЯ, СВЕТЪТ НА МЛЯКОТО, БУЛПЕК, САЛОН НА ВИНОТО, ИНТЕРФУД&ДРИНК
МЕСОМАНИЯ, СВЕТЪТ НА МЛЯКОТО, БУЛПЕК, САЛОН НА ВИНОТО, ИНТЕРФУД&ДРИНК и изложбата за хотелско, ресторантско, кетъринг и СПА оборудване СИХРЕ надминаха всички очаквания. 19 200 души посетиха най-големите изложения в хранително-вкусовата индустрия в България и Югоизточна Европа. Това е с около 20% повече спрямо миналата година, съобщи Ивайло Иванов, управител на Интер Експо Център.
 
Професионалисти и потребители откриха разнообразието от нови и енергоефективни технологии и богата палитра от храни и напитки в дните от 11 до 14 ноември 2015 г.  Това е една от най-успешните години за изложенията, отчитат организаторите.

Над 380 производители, дистрибутори, търговци показаха новите постижения на хранително-вкусовата индустрия. Те представиха продукти на 358 фирми от Австрия, Белгия, Бразилия, България, Великобритания, Германия, Гърция, Дания, Израел, Ирландия, Испания, Италия, Китай, Полша, Португалия, Румъния, САЩ, Словакия, Сърбия, Тайван, Турция, Франция, Холандия, Чехия, Швейцария, Швеция, Шри Ланка, Южна Корея, Япония.

На изложенията своите системи и нови решения предложиха 61 чуждестранни фирми от Австрия, Германия, Гърция, Испания, Италия, Македония, Полша, Румъния, Словакия, Сърбия, Турция, Унгария, Холандия. Новите участници тази година бяха 144 компании.
Всички сектори в индустрията за поредна година се обединиха и заедно показаха висококачествени продукти и напитки.

И тази година на колективни щандове се представиха фирми както от родната индустрия (месопреработватели, млекопреработватели, винопроизводители, производители на хляб и хлебни изделия, преработватели на плодове и зеленчуци и биопроизводителите), така и компании от Италия и Унгария.
    
Унгария беше страна партньор на ИНТЕРФУД & ДРИНК 2015. По този повод бизнес делегация от 15 унгарски компании - производители и вносители на типични храни и напитки се срещнаха с български компании.

Това допринесе за засилването на отношенията между Унгария и България, които географски и исторически са силно обвързани, коментира Каталин Тот, заместник-министър на земеделието на Унгария.

Интересни събития, демонстрации и новости изпълниха програмата на МЕСОМАНИЯ, СВЕТЪТ НА МЛЯКОТО, БУЛПЕК, САЛОН НА ВИНОТО,
ИНТЕРФУД&ДРИНК и СИХРЕ.

По време на СИХРЕ пред повече от 200 ентусиазирани зрители отборът на Антонио Иванов съставен от помощник Симеон Николов и треньор Юлия Панджерова спечели Bocuse d’or България. Те ще представят страната на Европейската селекция на Кулинарните Оскари в Будапеща, Унгария, на 10 и 11 май 2016 г.

Инициативата Garden to Business се проведе за пръв път в дните на изложбите и през следващата година ще бъде с още по-силно участие. Инициативата събира на едно място ресторантьори, хотелиери и професионални готвачи с производители на български храни. Тя цели да улесни достъпа на производителите не само до пазарите, но и до заведенията.

29 фирми получиха „Златен медал с диплом“  тази година. Конкурсът се организира ежегодно от Интер Експо Център заедно с неправителствените  браншови организации в сектора и Българската агенция по безопасност на храните. Кои компании получиха високи признание за своите храни и напитки може да видите ТУК.

Потребителите също дадоха своята оценка за най-предпочитаните продукти на изложението.
В последния ден на изложенията от играта с анкетни карти осем късметлии получиха награди, осигурени от Техномаркет и @Home.
        
Реклама / Ads
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Donate now Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay
Реклама / Ads
ОЩЕ ПО ТЕМАТА
. 0| 6110 |26.10.2015 7 млн. лв. повече за заплати дават на социалното министерство . 3| 5555 |24.09.2015 Спестяванията в банките - с половин милиард повече . 3| 5126 |16.09.2015 2,3 млрд. лева повече в хазната, твърдят от МФ . 6| 6766 |03.04.2015 Вълкът от Уолстрийт: Колкото повече пари трупаш, толкова по-нещастен ставаш

КОМЕНТАРИ

Реклама / Ads
Реклама / Ads
Реклама / Ads