Реклама / Ads
12| 10834 |04.02.2016 БИЗНЕС & ТУРИЗЪМ

Огромни опашки пред кабинковия лифт в Банско заради липса на второ съоръжение

.
Десети ден тройни опашки се вият пред кабинковия лифт в Банско. Въпреки обещанията на правителството вече година няма никакво развитие по обещаната втора кабинкова линия.
 

„Десети ден продължават опашките пред кабинковия лифт. Заради ваканцията на учениците много хора са тук и срещат затруднения с придвижването до ски зоната, тъй като не разполагаме с втора кабина. Целта ни е колкото можем по-бързо хората да се качат до пистите, за да могат пълноценно да използват деня си, за който са си платили картите”, сподели Иван Обрейков, маркетинг директор на „Юлен” АД, концесионер на ски зона Банско.

 

 „Вече срещаме доста проблеми относно разрешението за строеж на втора кабина, и въпреки всички обещания на правителството досега няма никакво разбиране. Миналата година бе създадена междуведомствена комисия, за да реши този проблем, но досега резултат няма. Така поредна година имаме откази на туристи, дошли веднъж в Банско и които сигурно вече няма да повторят да дойдат пак, след като срещат тези проблеми”, добави Обрейков.

„До миналата година имаше всякакви протести – от едната и другата страна. В София лежаха по паветата, тук в Банско хората от региона затваряха пътища, но явно това не е решение. Трябва решение на правителството, за да се реши проблемът с опашките в Банско, за да има туризъм в България и той да бъде развиван така както във всички европейски страни, каквато сме и ние. А не да се пречи въз основа на една група хора, които гледат да рекетират и да заблуждават общественото мнение”, категоричен е маркетинг-директорът.

 

Иван Обрейков показа и пулта, където се отчита скоростта, с която се движи лифтът, за да разсее тиражираните спекулации, че тя е един метър в секунда, за да се трупат опашки пред начална станция.

 „В момента, както виждате, скоростта е 6 метра в секунда, това е максималната, намаляването й се позволява, единствено когато вятърът е много силен и може да разлюлее кабините. Или когато някой падне на начална или горна станция, или бъде притиснат от нещо. Има и такива ситуации, при които трябва да намалим, или дори и да спрем”, каза Обрейков.

В същото време желаещите да се спуснат са принудени търпеливо да чакат, докато дойде техният ред. „Трябва да се направи нещо заради това чакане пред лифта в Банско, но решение за това трябва да се вземе по-нагоре”, сподели последният наредил се на тройната опашка в 8.50 часа тази сутрин. Въпреки дългата опашка туристът намери сили да се пошегува, че е „приятно“ да се чака на опашка, но само ако тя е малка.

Друг негов събрат по опашка беше категоричен: „Това е безобразие“. Според него, тези, които тази година са дошли да карат ски, може догодина да не повторят. „Нужен е нов лифт“, каза той. Неговото мнение се разделя и от повечето хора, които се бяха наредили.

Заради големия брой желаещи да карат ски над Банско, лифтът се пуска в 7.45 часа, опашката започва да набъбва и става тройна към 8.30 часа.

Реклама / Ads
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Donate now Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay
Реклама / Ads
ОЩЕ ПО ТЕМАТА
. 2| 4833 |27.01.2016 Шефът на КЕВР предрече с 20% по-евтин газ напролет . 1| 5531 |27.12.2015 Бизнесът ни в шок от предстоящите стрес тестовете на банките . 0| 5167 |26.12.2015 Ханке: Българските банки са по-стабилни, отколкото преди кризата . 0| 5971 |23.12.2015 БАБХ приключва изграждането на националните електронни регистри за храни по Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № 14-32-10 от 01.09.2014 г.

КОМЕНТАРИ

Реклама / Ads