Реклама / Ads
0| 6095 |18.12.2018 БИЗНЕС & ТУРИЗЪМ

Попсензацията DARA е новото лице на KWIAT

.
DARA с очила KWIAT от колекция 2019,моделKW EX 9131 B Източник: Фото: © WINGS creative studio
Българската марка очила KWIAT избра DARA за рекламната си кампания през идната 2019 г. Партньорството между KWIAT и DARA е перфектната комбинация между два феномена в изкуството и модата.
 

KWIAT е българската марка, основоположник на тенденциите в модата на очила не само у нас, но и в целия свят. DARA също се развива извън страната, като последните ѝ хитови парчета могат да бъдат чути в повече от 10 страни.

 

Как DARA и KWIAT ще погледнат към модата през призмата на изкуството, ще видим чрез четирите сезонни колекции, които те ще представят през идната 2019-та. Малка част от предизвикателствата, които те отправят към потребителите са интересни форми тип котешки очила, шестоъгълни рамки, създадени от пластмаса и метал, метални рамки от два цвята, както и модели от екоматериали, които съдържат до 90% памук и са бързо разградими. Истинска иновация ще бъдат и моделите, създадени от изключително олекотения материал HH, който дава неповторимо усещане за лекота и прецизност. 

 

„Фактът, че избрахме DARA за рекламно лице на марката за следващата 2019-та година, не е случаен. Мисля, че DARA и KWIAT имат много общо помежду си, тъй като, както ние, така и тя, залагаме при направата на свояп родукт на вдъхновение, талант и безспорни качества. Според нас в KWIAT, очилата, независимо дали диоптрични или слънчеви, могат и трябва да бъдат изкуство и начин на самоизразяване, а не само необходимост. Затова и DARA е най-подходящият избор за лице на марката.“, обясни създателят на компанията Павел Цветков.

 

За KWIAT

 

KWIAT е семейна фирма, основана в България през 1991г. от Павел и Михаил Цветкови. Компанията е специализиран производител и търговец на слънчеви очила и диоптрични рамки, като зарежда над 450 оптики в цяла България и осъществява износ в над 20 страни в чужбина. KWIAT е постоянно развиваща се фирма с млад екип и отворена към иновации среда, като основата й цел е създаване на очила, които да отговарят на всички очаквания на клиентите с дизайна и качеството си.


.

 

 DARA с очила KWIAT от колекция 2019,модел KW EX 9137 D

Реклама / Ads
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Donate now Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay
Реклама / Ads
ОЩЕ ПО ТЕМАТА
. 0| 5703 |17.11.2017 Новото амплоа на Йордан Йовчев като рекламно лице на REFAN . 0| 7196 |22.06.2017 Новото поколение на флагмана Insignia на Opel празнува своята българска премиера . 20| 10689 |18.01.2013 Розата на БСП цъфна върху новото лого на България . 0| 7771 |04.12.2012 Новото пенливо вино на „Домейн Бойар” с медал от Франция

КОМЕНТАРИ

Реклама / Ads
Реклама / Ads
Реклама / Ads