Реклама / Ads
15| 8587 |28.08.2020 БИЗНЕС & ТУРИЗЪМ

Деси Банова-Плевнелиева e тазгодишнoто лице на кампанията за профилактика на детското зрение на KWIAT

.
Деси Банова-Плевнелиева и дъщеря ѝ Йоанна ще бъдат лицата на националнатa кампания на KWIAT за профилактика на детското зрение 2020. Тази година кампанията ще се проведе през септември и октомври и в нея ще могат да си направят безплатен очен скрининг деца на възраст от 6 до 18 години. Графикът и локациите ще бъдат обявени на 01 септември тук: https://www.kwiat.bg/novini/
 

За осма поредна година българската марка очила KWIAT организира кампания за безплатен очен скрининг на деца и младежи в цялата страна. Целта на кампанията е не само да се провери зрението на децата, а и да се обясни, както на тях, така и на техните родители, че е важно целогодишно да следят как се развива то. Специалистите на KWIAT дават полезни съвети на родителите какво в поведението и държанието на техните деца трябва да следят и кои са първите признаци, че детето може да има някакъв проблем със зрението. Вижте повече тук: https://www.kwiat.bg/polezno/ 


.

.

.

Ненапразно тази година лицата на кампанията Деси Банова-Плевнелиева и Йоанна са с по едно закрито око. Това е най-лесният начин да се провери зрението преди посещението при специалист. Ако детето закрие първо едното си око и види ясно предмет в далечината по същия начин, по който го види, когато закрие другото си око, то това би показало, че то вижда еднакво и с двете очи. Но ако види дори и с едното око леко размазан предмета, то това вече е признак за нарушение.  

 

 „Тази година избрахме Деси Банова-Плевнелиева за лице на кампанията, защото освен че е много активна и участва в различни социални проекти и благотворителни каузи, през всичките тези години тя е била част от кампанията за профилактика на детското зрение. Също така има специално отношение към грижата за здравето на децата“, споделя Павел Цветков, управител и собственик на KWIAT.

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

KWIAT, основана през 1991 година, е българска марка за слънчеви очила и диоптрични рамки. Основната дейност на компанията е производство и търговия. Очилата се предлагат в над 450 оптики в България и в над 25 страни на 5 континента. KWIAT участва и в едни от най-големите оптически събития в света: MIDO в Милано, SILMO в Париж, OPTI в Мюнхен, Vision Expo East в Ню Йорк и др. Едно от най-важните неща, на които KWIAT държи, е качеството и затова използва единствено суровини от доказани световни производители.

Реклама / Ads
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Donate now Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay
Реклама / Ads
ОЩЕ ПО ТЕМАТА
. 27| 15901 |21.08.2020 Докато народът скандира ”Оставка”: Кой печели концесиите на родните плажове? . 3| 6906 |18.08.2020 ZeroStart - второ издание на предприемаческата програма на село . 2| 7780 |17.08.2020 На 21 и 22 август 2020 в София посрещаме неврохирурга доц. д-р Токташ за безплатни консултации с български пациенти . 1| 8787 |16.08.2020 ЧЕЗ Еско изгради покривна фотоволтаична система за клиент на ЧЕЗ Електро

КОМЕНТАРИ

Реклама / Ads
Реклама / Ads
Реклама / Ads