REFAN със „Златно сърце“
Наградите „Златно сърце“ за благотворителност и корпоративна социална отговорност на сп. Business Lady са публична и емоционална инициатива, чрез която се казва „огромно Благодаря“ на бизнесмени с огромни сърца.
Фирма „Рефан България“ за пореден път бе отличена за своето добротворчество и заслужено взе приза в категорията „Цялостна социална отговорност и благотворителна дейност“ за приноса си за множество здравни, културни и социални кампании, за подкрепата на различни образователни и спортни инициативи.
Това е пореден приз за REFAN, подкрепил множество каузи със социален и обществено значим характер, което превърна козметичната фирма в пример за други компании да се включат в подобни инициативи. Преди време община Пловдив заяви, че благотворителността на REFAN е "от голямо значение и поради това,че средна по големина фирма поема социални отговорности, присъщи на фирми с много по-големи финансови възможности".
Нека напомним, че „Рефан България“ направи цялостно реиновиране и оборудване на детските отделения - хирургично и онкохематологично в болница „Свети Георги“ в Пловдив, подари кувьоз на болница „Проф. Д.Стаматов“ - Варна, направи дарения за 16 детски дома и социални заведения. REFAN организира масовия мемориален крос „Стефан Попов“ в Пловдив, футболната купа Evima Refan Cup 2015 , изявите на федерацията по аеробика, шампионатът по снукър и по спортни танци и други.
Компанията е една от най-социално отговорните в страната – подкрепила е повече от 500 спортни, социални, културни и здравни инициативи, като само за последните месеци е спонсорирала 44 събития в социалната сфера, 21 събития в областта на спорта и 21 културни инициативи.
Президентът на REFAN Ангел Попов е носител на престижните награди като „Благодетел на годината“, носител е на статуетката за добротворчество „Димитър Кудоглу”, на отличието „Малкият принц” за принос към подобряване на живота на децата с аутизъм в България, на почетния знак „Хора с добри сърца” и други.
„Рефан България” получи престижната награда за „Цялостна социално отговорна политика“, заради изключително активната си дейност в подкрепа на спорта, изкуството, здравеопазването, културата и благотворителността. Това е поредното признание за „Рефан България" - водеща световна марка, която 25 години произвежда висококачествена парфюмерия и козметика, а със своите над 400 бутика в 28 държави на 5 континента, над 2000 продукта и уникален франчайзинг бизнес модел, се е превърнала във визитна картичка на страната ни.
В такива мигове се питаме кое е по-значимо – успешната бизнес политика на REFAN, или огромната й социално значима благотворителност, която отново носи позитивни емоции за хиляди българи.
Моля, подкрепете ни.