1|
6619
|26.07.2010
БИЗНЕС & ТУРИЗЪМ
Със 100 хиляди лeвa олекна марката „Пепси"
Заради нелоялна конкуренция фирмата "Куадрант Бевъриджис" ООД бе глобена от Комисията за защита на конкуренцията. съобщават от антимоноплония орган.
Фирмата, която е дистрибутор на безалкохолните напитки с марката "Пепси", ще трябва да извади 100 854 лв., за да покрие задълженията си.
Комисията се е самосезирала заради организираната от компанията промоционална игра на интернет-страницата all4class.com, проведена в периода 1 февруари – 20 май 2010 г.
Играта се нарича "Един за всички, всички до САЩ. Най-добрият клас отива в САЩ", а цената на наградата – едноседмична екскурзия до Щатите за група от 28 човека, надвишава цената на продаваната стока – безалкохолна напитка, с над 15 минимални работни заплати. Стойността на наградата е 99 330.56 лв.
При определяне на санкцията КЗК е отчела факта, че кампанията обхваща целия национален пазар и е насочена към уязвима и неукрепнала социална група, както и оказаното съдействие от страна на ответното дружество.
Моля, подкрепете ни.
Реклама / Ads
КОМЕНТАРИ
Реклама / Ads