Реклама / Ads
1| 7025 |26.07.2010 БИЗНЕС & ТУРИЗЪМ

Със 100 хиляди лeвa олекна марката „Пепси"

.
Заради нелоялна конкуренция фирмата "Куадрант Бевъриджис" ООД бе глобена от Комисията за защита на конкуренцията. съобщават от антимоноплония орган.
 

Фирмата, която е дистрибутор на безалкохолните напитки с марката "Пепси", ще трябва да извади 100 854 лв., за да покрие задълженията си.

Комисията се е самосезирала заради организираната от компанията промоционална игра на интернет-страницата all4class.com, проведена в периода 1 февруари – 20 май 2010 г.

Играта се нарича "Един за всички, всички до САЩ. Най-добрият клас отива в САЩ", а цената на наградата – едноседмична екскурзия до Щатите за група от 28 човека, надвишава цената на продаваната стока – безалкохолна напитка, с над 15 минимални работни заплати. Стойността на наградата е 99 330.56 лв.

При определяне на санкцията КЗК е отчела факта, че кампанията обхваща целия национален пазар и е насочена към уязвима и неукрепнала социална група, както и оказаното съдействие от страна на ответното дружество.
Реклама / Ads
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Donate now Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay
Реклама / Ads
ОЩЕ ПО ТЕМАТА
. 2| 2764 |20.06.2025 Министерство на туризма си купува луксозни тефтери и плакати за 1,7 милиона лева . 2| 2946 |13.03.2025 Тръмп заплаши с 200% мита върху виното и шампанското от Европа . 11| 8420 |18.05.2021 Глобата на “Хиполенд” падна в съда. Решението на КЗК било нелогично . 0| 5734 |27.07.2010 Глобиха EVN със 150 000 лв.

КОМЕНТАРИ

Реклама / Ads