Реклама / Ads
1| 3551 |05.10.2022 БИЗНЕС & ТУРИЗЪМ

Световният бранд премиум бизнес хотели Crowne® Plaza стъпва на българския пазар

.
Пет-звездният хотел, собственост на Видеолукс Холдинг, ще замени досегашния Holiday Inn® Sofia и ще впечатли с иновативни решения, луксозен интериор и енергийно ефективни системи
 

Хотел Holiday Inn® Sofia затвори за цялостен ремонт и ще отвори отново през пролетта на 2023 г. под марката на луксозния 5-звезден бизнес хотел - Crowne Plaza® Sofia. 

 

Holiday Inn® и Crowne Plaza® са част от водещата международната верига хотели IHG Hotels & Resorts® с над 6000 хотела по света. Holiday Inn® Sofia е открит през 2007 г., а през 2020 г. беше придобит от Видеолукс Холдинг. Компанията-инвеститор в мащабния проект по реконструкцията на хотела, възлизащ на няколко милиона евро, притежава още веригите хипермаркети Технополис и Практикер и успоредно развива осем ритейл проекта в няколко от големите градове в България. 

 

Желанието на инвеститорите, повлияно от световните тенденции, е новият Crowne Plaza® Sofia да върви в посока покриване на критериите за екологичен хотел. За целта ще бъде оборудван с технологии, намаляващи енергийното потребление като Building Мanagement System, онлайн check-in и check-out и уреди от последно поколение. Планира се поставяне на соларни панели, които да подсигурят необходимото количество топла вода, и инсталиране на енергийноефективна VRF климатична система.  

 

Хотелът е един от първите, въвеждащи новите стандарти на марката Crowne Plaza® и ще бъде включен в новия Brand Look Book на веригата, за да бъде модел и отправна точка за останалите хотели от веригата по света. Дизайнът е поверен на Ателие Александрина Ненкова след проведен конкурс сред български и чуждестранни архитекти. Проектният мениджмънт ще бъде осъществен с помощта на Lindner Immobilien GmbH. 

 

Планираните промени включват изцяло ново лоби - “The Plaza“, ремонт и обособяване на два ресторанта: основен -  с  остъклена елегантна тераса и гледка към Бизнес Парк София, и луксозен Fine dining с изискана кухня и кътове за индивидуални срещи, оптимизиране на пространството в  спортния комплекс и разширяване на  СПА зоната. Модерният конферентен център ще разполага с 9 зали, оборудвани с висок клас техника, подходяща както за присъствени мероприятия, така и за хибридни срещи. Балната зала ще бъде в стил, който ще посрещне очакванията и на най-взискателните гости. 

 

Хотелът ще предлага настаняване в 130 луксозни и комфортни стаи от различни категории, чиито изцяло нов дизайн е съобразен с очакванията на клиентите за най-високо ниво на удобство, но и с последните интериорни тенденции и технологии. Ексклузивен VIP салон също ще бъде на разположение на гостите. Пред централния вход на хотела ще бъде изградено малко езеро в допълнение към обновения и разширен външен паркинг. Богата естествена растителност ще завършва елегантната фасада на сградата.  

 

Компанията ще запази целия екип от 75 души на Holiday Inn Sofia, които ще бъдат ангажирани в различни етапи от реновирането. Екипът винаги е бил в основата на корпоративната култура за Видеолукс Холдинг. През периода на обновление, планираните обучения ще подготвят служителите с дългогодишен опит в туризма да посрещнат новото поколение гости - business travelers.

 

Така на практика ще бъде осъществена концепцията на марката Crowne Plaza®, насочена към модерния бизнес гост, за когото времето за почивка е също толкова важно, колкото успешните работни ангажименти. Безупречно ниво на обслужване, според най-високите международни стандарти, в съчетание с изискан интериор, уют, комфорт и иновативни технологични решения - това ще е водещата идея на бъдещия хотел Crowne Plaza® Sofia.

Реклама / Ads
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Donate now Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay
Реклама / Ads
ОЩЕ ПО ТЕМАТА
. 1| 5858 |18.01.2017 Световният ден на снега с втория Витоша Зимен Фест в събота на х. Алеко . 1| 5885 |03.11.2015 „ДОМЕЙН БОЙАР“ супербрандът на българското вино . 0| 6431 |30.09.2013 Apple е най-скъпият бранд . 8| 6500 |08.01.2013 "Тракия" ще е образец за регионален туристически бранд

КОМЕНТАРИ

Реклама / Ads