Реклама / Ads
0| 2147 |19.05.2025 БИЗНЕС & ТУРИЗЪМ

Технополис стартира кампанията „Нашите хора остават" – поглед зад кулисите на успеха

.
19.05.2025 г., София, Водещата верига за техника за дома, офиса и свободното време, Технополис започва вдъхновяващата кампания „Нашите хора остават“, посветена на най-ценния ѝ ресурс – хората. Проектът ще разкрие личните истории на дългогодишни служители, които са избрали да изградят дългосрочна кариера в компанията. „Нашите хора остават“ има за цел да покаже на широката аудитория, историите и опита на професионалистите, и какво означава за тях да бъдат част от семейството на Технополис.
 

Първата история е на Златина Шиварова, мениджър „Реклама“, която е в компанията от самото ѝ създаване и от откриването на първия хипермаркет Технополис в страната. Историите от кампанията ще бъдат достъпни на кариерната страница на веригата: jobs.technopolis.bg.

 

През последните 24 години, компанията се е утвърдила като работодател, който не просто създава работни места, а развива потенциала на своите над 1900 служители. Технополис е изградил култура, в която развитието, признанието и ангажираността са основни приоритети. Новата инициатива е продължение на устойчивата му стратегия за изграждане на мотивираща и стабилна работна среда. Технополис инвестира системно в обучения, повишаване на квалификацията и личностното израстване на екипите си. 

 

„Нашите хора остават“ поставя акцент върху реалните примери на кариерно развитие: над 95% от ръководителите в магазинната мрежа започват от стартови позиции, а повече от 90% от служителите в централния офис са преминали през различни позиции в търговските обекти. Това е резултат от дългосрочните цели на компанията да предлага обучения, менторство, вътрешни конкурси и гъвкави условия на труд. Практикантската програма „Моето начало“ също продължава да създава нови възможности – само през 2024 г. над 200 младежи участваха, като 15% от тях заеха постоянни позиции.

 

Усилията на Технополис са насочени не само към професионалното развитие, но и към личното благосъстояние на служителите. Веригата предоставя различни вътрешни инициативи и състезания, бонусна система, ваучери за храна, допълнително здравно застраховане, преференциални условия при пазаруване в Технополис, Практикер и партньорски мрежи. Собственото приложение за вътрешна комуникация, разнообразните социални придобивки и подкрепата за семействата на служителите затвърждават ангажимента на компанията към хората. 

 

През 2024 г. Технополис бе отличен сред топ 3 работодателите в България от независимата платформа kaderabotim.bg, както и със сребърен медал в класацията на Career Show за любим работодател на страната. През тази година HR екипът на Технополис и Практикер получи и четири награди от Българската асоциация за управление на хора, включително и титлата „Най-добър HR екип на годината“ за втора поредна година.

 

Технополис вярва, че устойчивият успех се гради от ангажирани, уверени и мотивирани хора. Затова компанията ще продължи да инвестира във вътрешни програми за растеж и инициативи за укрепване на екипния дух. 

 

За Технополис:

 

Технополис е водещата верига за техника за дома, офиса и свободното време на българския пазар. Компанията осигурява широк набор от продукти в различни категории, комфортно пазаруване, професионална консултация и разнообразие от услуги, за да отговори на нуждите и да подобри живота на всеки един потребител. С повече от 20 години опит на пазара,Технополис е лидер в търговията с потребителска техника в България. На разположение на клиентите са 35 хипермаркета в 26 града в страната, заедно с онлайн магазина и приложението Technopolis app.

Реклама / Ads
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Donate now Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay
Реклама / Ads
ОЩЕ ПО ТЕМАТА
. 0| 2170 |19.05.2025 Информирай се навреме: среща с проф. д-р Зафер Токташ в София – 31.05.2025 г.! . 4| 12450 |15.05.2025 Магията на Къщата с ягодите: 3D разходка в архитектурното бижу на София . 0| 4162 |16.05.2025 Париж - магия ли е или превъзнесено очакване . 0| 2944 |14.05.2025 Добромир Иванов: Приемането на еврото ще даде по-широк достъп до пазарите в Европа

КОМЕНТАРИ

Реклама / Ads