Реклама / Ads
0| 6715 |14.09.2012 БИЗНЕС & ТУРИЗЪМ

The King подкрепи българския рали спорт и призова за безопасно шофиране

.
Марката представи нова визия за първи път на Интертабак в Дортмунд
 

Цигарите The King поеха по пътя към пълна промяна. Новата социално-отговорна политика на марката направи първите си крачки с подкрепа на българския рали спорт в лицето на 15-кратният шампион на страната ни Илия Царски. След това заедно с него стартира и кампания за безопасно шофиране. От повече от 80 мегаборда по пътните магистрали в страната състезателят апелираше за разумно шофиране и поведение на пътя.

 

„Изображенията бяха поставени в периода на най-активното пътуване по време на летните отпуски, когато статистиката показва значително увеличаване на броя на пътните инциденти. „Нашата цел беше да напомним на хората да шофират разумно и да не развалят лятната си почивка, ставайки част от черните хроники на катастрофите в страната.”, коментираха от Кингс Табако.

 

Заедно с билбордовете, компанията пусна и лимитирана серия на цигарите The King, чийто дизайн на кутията наподобяваше този на състезателния автомобил на Илия Царски. Във всяка от кутиите имаше вложка, напомняща на шофьорите, че състезанията се правят на рали пистите, а не на пътя. Със същия надслов бяха разпространени стотици хиляди картички и плакати.

 

Новата стара марка The King е започнала и процес на визуализация на промяната си. Съвсем скоро на пазара, цигарите ще се появят в кутия с напълно нов дизайн. Промени ще има и в качеството на тютюневите изделия, както и в състава им. Целта е освен да се отговори на нуждите на потребителите, и да се представи страната ни по един по-добър начин на световния пазар като се затвърдят позициите на България като световен лидер в производството на тютюневи изделия.

 

За първи път новият дизайн беше демонстриран на най-голямото изложение за тютюневи продукти и аксесоари Inter-Tabac, което се провежда от 14 до 16 септември в Дортмунд. Особена атракция на щанда на Кингс Табако е изложеният състезателен автомобил на Илия Царски. До месеци се очаква новата опаковка да се появи и на българския пазар. 

Реклама / Ads
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Donate now Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay
Реклама / Ads
ОЩЕ ПО ТЕМАТА
. 7| 8441 |28.04.2012 Йорданка Фъндъкова подкрепи детската кампания на "Рефан" . 15| 5763 |03.04.2012 Дж. Уорлик: Българският премиер сам взема решенията си . 19| 6680 |14.03.2012 Бизнесът в Катар не уважи българския форум в Доха . 2| 5660 |14.10.2011 Българският бизнес се стяга за нова криза в Европа

КОМЕНТАРИ

Реклама / Ads