Реклама / Ads
2| 5332 |01.03.2011 БИЗНЕС & ТУРИЗЪМ

Тр. Трайков: По-добре, че сме безлични, а не негативни

.
Тр. Трайков
Така министърът коментира туристическия имидж на България.
 

Репутацията на една страна не се променя за една, две или пет години, независимо от това колко пари са вложени в реклама, обяви по БНТ министърът на икономиката и енергетиката Трайчо Трайков. За да се променя имиджът й, тя трябва непрекъснато да излъчва поток от убедителни доказателства. По-добре е, че имиджът на България е безличен, а не негативен, защото така по-бързо може да стане положителен, каза министърът.

Шест са факторите, които оказват влияние върху репутацията на една страна: държавното управление, експортните продукти, културата, хората, туризмът, емиграцията и инвестициите. България разчита по-скоро на туризъм, хора и култура и смятам, че оттук може да излезе нещо положително, от което да имат полза инвестициите и експортните ни продукти, добави Трайков.

Рекламата за България, беше пусната по световни телевизионна канали, ще доведе до добри резултати, уверен е министърът.
Реклама / Ads
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Donate now Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay
Реклама / Ads
ОЩЕ ПО ТЕМАТА
. 3| 5240 |13.02.2011 Тр. Трайков: Нужна ни е оперативна програма за туризъм . 10| 6219 |02.02.2011 Трайков: Еднакво държим на "Набуко" и "Южен поток" . 1| 5477 |20.01.2011 Тр. Трайков: Енергийните проекти ще са изгодни за нас . 4| 6049 |05.01.2011 Тр. Трайков: Нещата отиват на добре

КОМЕНТАРИ

Реклама / Ads