2|
7025
|01.08.2017
БИЗНЕС & ТУРИЗЪМ
Уморената Европа, в която дори лятната почивка не е каквато беше

Въпреки че кризата си отиде, ситуацията в туристическия бранш се влошава в Европа, тъй като процентът на тези, които нямат възможност за почивка стават все повече и повече.
Цифрите са впечатляващи, тъй като европейци са най-многобройно население на планетата, подкрепящо световната туристическа индустрия. Една трета (32.9%) от европейците нямат никакви финансови средства, за да прекарат на почивка една седмица всяка година, съобщи "Български новини".
Сред страните, в най-лоша ситуацията е Гърция,където повече от половината от населението (53,6%), гледа на едноседмичната почивка, като на недостижим лукс. Според данни от Евростат, домакинствата с деца в Европа са в малко по-лошо положение (34.6%) в сравнение с тези, които нямат (31.3%) и които не могат да отидат на почивка за една седмица.
Най-ниските стойности за невъзможност за почивка регистрирани логично в Швеция (8,2%), Люксембург (13,1% през 2015 г.), Дания (13.7%), Финландия (14,2%) и Холандия (16.2%). , За разлика от тях, страни, в които 6 от 10 души не могат да направят една седмица почивка, са Румъния (66.6%) и Хърватия (62,8%).
Около половината от населението в България (56,4%), Гърция (53.6%), Кипър (53,5% през 2015 г.) и Унгария (50,7%) са в същото положение. През последните пет години, процентът на населението, което няма финансов капацитет за една седмица на почивка е спаднал, с изключение на Кипър (от 47,6% през 2011 г. до 53,5% през 2015 г.), Дания (от 10,5% през 2011 г. до 13,7% през 2016 г.) и Гърция (от 51,2% през 2011 г. до 53,6% през 2016 г.).
Най-големите спадове се наблюдават в Латвия, Полша, Естония, България, Малта и Унгария. На европейско ниво, процентът от населението, което не може да си позволи едноседмична почивка е намалял с 5,1% между 2011 г. и 2016 г., от 38% на 32,9%.
Сред страните, в най-лоша ситуацията е Гърция,където повече от половината от населението (53,6%), гледа на едноседмичната почивка, като на недостижим лукс. Според данни от Евростат, домакинствата с деца в Европа са в малко по-лошо положение (34.6%) в сравнение с тези, които нямат (31.3%) и които не могат да отидат на почивка за една седмица.
Най-ниските стойности за невъзможност за почивка регистрирани логично в Швеция (8,2%), Люксембург (13,1% през 2015 г.), Дания (13.7%), Финландия (14,2%) и Холандия (16.2%). , За разлика от тях, страни, в които 6 от 10 души не могат да направят една седмица почивка, са Румъния (66.6%) и Хърватия (62,8%).
Около половината от населението в България (56,4%), Гърция (53.6%), Кипър (53,5% през 2015 г.) и Унгария (50,7%) са в същото положение. През последните пет години, процентът на населението, което няма финансов капацитет за една седмица на почивка е спаднал, с изключение на Кипър (от 47,6% през 2011 г. до 53,5% през 2015 г.), Дания (от 10,5% през 2011 г. до 13,7% през 2016 г.) и Гърция (от 51,2% през 2011 г. до 53,6% през 2016 г.).
Най-големите спадове се наблюдават в Латвия, Полша, Естония, България, Малта и Унгария. На европейско ниво, процентът от населението, което не може да си позволи едноседмична почивка е намалял с 5,1% между 2011 г. и 2016 г., от 38% на 32,9%.
Моля, подкрепете ни.






Реклама / Ads
КОМЕНТАРИ
Реклама / Ads