Реклама / Ads
2| 5044 |15.04.2015 БИЗНЕС & ТУРИЗЪМ

Виж ти! Инфлацията от началото на годината била 0.2%

.
Индексът на потребителските цени за март 2015 г. спрямо февруари 2015 г. е 100.4%, т.е. месечната инфлация е 0.4%. Инфлацията от началото на годината (март 2015 г. спрямо декември 2014 г.) е 0.2%, а годишната инфлация за март 2015 г. спрямо март 2014 г. е 0.1%, информира НСИ.
 

Средногодишната инфлация за периода април 2014 - март 2015 г. спрямо периода април 2013 - март 2014 г. е минус 0.9%.

 

През март 2015 г. спрямо предходния месец цените на стоките и услугите в потребителските групи са се променили, както следва: хранителни продукти и безалкохолни напитки - увеличение с 0.3%; алкохолни напитки и тютюневи изделия - увеличение с 0.1%; облекло и обувки - намаление с 0.2%; жилища (наеми, текущ ремонт и поддържане), вода, електроенергия, газ и други горива - увеличение с 0.1%; жилищно обзавеждане, домакински уреди и принадлежности и обичайно поддържане на дома - увеличение с 0.6%; здравеопазване - намаление с 0.1%; транспорт - увеличение с 4.0%; съобщения - цените остават на равнището от миналия месец; развлечения и култура - намаление с 1.1%; образование - цените остават на равнището от миналия месец; ресторанти и хотели - намаление с 0.3%; разнообразни стоки и услуги - увеличение с 0.2%.

 

През март 2015 г. са се увеличили цените на следните хранителни продукти: хляб "Добруджа" - с 0.2%, тестени закуски и пици - с 1.1%, макаронени изделия - с 1.3%, свинско месо - с 0.4%, други видове месо (агнешко и ярешко) - с 0.6%, ябълки - с 5.9%, цитрусови и южни плодове - с 5.0%, зеле - с 16.9%, моркови - с 9.0%, зрял чесън - с 1.4%, листни зеленчуци - със 7.2%, леща - с 2.8%, картофи - с 1.6%, оцет - с 1.5%, сол - с 0.7%, пресни зеленчукови подправки - с 0.9%, минерални води - с 1.1%, ракии - с 0.5%, вина и бира - съответно с 0.1 и 0.3%, и други.

 

През март 2015 г. са се намалили цените на следните хранителни продукти: ориз - с 0.2%, брашно - с 0.3%, бял хляб - с 0.6%, месо от домашни птици - с 1.1%, малотрайни и трайни колбаси - с по 0.2%, мляно месо (кайма) - с 1.3%, маргарин - с 0.9%, сирене и кашкавал - с по 0.1%, слънчогледово олио - с 0.4%, млечни масла - с 0.1%, домати и краставици - съответно с 0.4 и 2.0%, зрял лук - с 0.8%, зрял боб - с 3.2%, захар - с 1.3%, кафе - с 1.1%, газирани напитки - с 4.1%, и други.

Реклама / Ads
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Donate now Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay
Реклама / Ads
ОЩЕ ПО ТЕМАТА
. 0| 5822 |18.12.2014 "Рефан България" - компания на годината . 0| 5964 |03.07.2014 EAU THERMALE AVENE с награда за козметичен продукт на годината за серията XeraCalm A.D! . 0| 10746 |11.04.2014 Президентът на „Рефан” с приз Мениджър на годината . 12| 7875 |23.10.2013 Виолина Маринова стана „Мениджър на годината”

КОМЕНТАРИ

Реклама / Ads