Реклама / Ads

0| 6822 |24.02.2011 БИЗНЕС & ТУРИЗЪМ

Винпром Пещера с още признания на световните експерти

.
Ракия Пещерска и вино Домейн Пещера вдигат имиджа на България пред експертите
Пещерска ракия за пореден път се доказа като безспорен лидер на пазара, като обра златните медали на оскарите „Златен ритон”, част от Винария 2011 г. Гроздовата напитка на най-големият винзавод у нас Винпром Пещера надскочи рекордите с 4 златни медала в категорията на ракиите и множество златни и сребърни при вината. Продуктите взели участие в престижния конкурс с международно признание тази година бяха оценявани от най-добрите родни и световни дегустатори по нов регламент, който гарантира още по-сериозната цедка в извеждането на фаворити.

Само до месец се очаква на пазара да се появи Пещерска ракия в обновен дизайн и отново изключително качество. Ракията на България вече се наложи като лидер не само по пазарен дял, но и чрез множеството отличия, които получава на най-престижните дегустации в цял свят. След миналогодишният златен приз в САЩ, Пещерска ракия се доказа и пред световните дегустатори, взели участие в комисиите на Винария 2011 г. Сред тях бе и най-добрият винен и ракиен дегустатор в света Каролайн Гилби, която не спести похвали както към ракията и виното, така и към отличното провеждане на дегустациите за „Златен ритон”.



Връчването на призовете от традиционната надпревара за „Златен ритон” се, организирана от Националната лозаро-винарска камара (НЛВК) и Международен панаир Пловдив, като част от най-престижното изложение Винария 2011 г. Тази година членове на журито бяха независими експерти дегустатори от цял свят, които под строг регламент оценяваха по точкова система всички ракиени и винени партиди, участващи за Златен ритон. С най-много златни медали и безспорно признание за лидер по качество в категорията на ракиите бе отличена Пещерска ракия на Винпром Пещера, а при вината с медали и статуетка Златен ритон бяха оценени качествените продукти на Винпром Ямбол.

Винпром Пещера и тази година не изненада със силното си присъствие в надпреварата и сред младите и стари вина, както и с множеството златни и сребърни медали, които получиха те. Приятна изненада обаче остана, че компанията планира да заложи победилите винени проби в напълно нова висококачествена марка с името „Домейн Пещера”. По този начин компанията ще гарантира на своите потребители, че пият най-доброто, не само според родните, но и по оценките на световните експерти в бранша. За постигането на още по-добри качествени показатели, компанията освен мащабни инвестиции в най-модерната лабораторна база за изследвания, инвестира и в напълно нова изба с внушителни размери и ултрамодерни технологии. В нея вече отлежават над 10 000 бъчви с обем от 500 л., разположени на височина от 7 реда, като общият обем на стареещия в тях дестилат е 5 000 000 л. Сред дестилатите са им уникалните съчетания на единствените за България сортове на компанията "Регент", "Дорнфелдер", италианските "Просеко" и Анчелота", френските "Вионие" и "Пети вердо", които за първи път плододадоха през 2010 г.
Реклама / Ads
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Donate now Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay
Реклама / Ads

ОЩЕ ПО ТЕМАТА

. 0| 6137 |21.02.2011 Щандът на Винпром Пещера посреща на Винария 2011 . 0| 8451 |05.12.2010 „Винпром Пещера” инвестира в изба с уникална технология . 0| 7108 |14.02.2010 Винпром Пещера посвети Трифон Зарезан на любовта в семейството

КОМЕНТАРИ

Реклама / Ads

БЛОГОВЕ