0|
5569
|19.04.2007
БИЗНЕС & ТУРИЗЪМ
Визията на страната ни трябва да е модерна, но и да се запази идентичността
Представителите на бизнеса се обединиха около идеята, че страната ни има скучна и едноцветна визия и трябва със сигурност да се промени логото, с което се представяме пред света. Това стана ясно от изложението Културен
Представителите на бизнеса се обединиха около идеята, че страната ни има скучна и едноцветна визия и трябва със сигурност да се промени логото, с което се представяме пред света. Това стана ясно от изложението Културен туризъм във Велико Търново, на което ДАТ и представители на туристическия бранш от цялата страна обсъждаха редица проблеми.
Другият спор беше трябва ли традициите да надделяват в имиджа на страната или да се търси по-модерна и атрактивна визия.
В крайна сметка участниците стегнаха до извода, че страната ни трябва да търси по-атрактивна визия, с известни препратки към традициите, но на всяка цена да запази своята идентичност, която я отличава от съседните ни балкански страни.
Другият спор беше трябва ли традициите да надделяват в имиджа на страната или да се търси по-модерна и атрактивна визия.
В крайна сметка участниците стегнаха до извода, че страната ни трябва да търси по-атрактивна визия, с известни препратки към традициите, но на всяка цена да запази своята идентичност, която я отличава от съседните ни балкански страни.
Моля, подкрепете ни.
Реклама / Ads
КОМЕНТАРИ
Реклама / Ads