Реклама / Ads
0| 5616 |19.04.2007 БИЗНЕС & ТУРИЗЪМ

Визията на страната ни трябва да е модерна, но и да се запази идентичността

.
Представителите на бизнеса се обединиха около идеята, че страната ни има скучна и едноцветна визия и трябва със сигурност да се промени логото, с което се представяме пред света. Това стана ясно от изложението Културен
 
Представителите на бизнеса се обединиха около идеята, че страната ни има скучна и едноцветна визия и трябва със сигурност да се промени логото, с което се представяме пред света. Това стана ясно от изложението Културен туризъм във Велико Търново, на което ДАТ и представители на туристическия бранш от цялата страна обсъждаха редица проблеми.
Другият спор беше трябва ли традициите да надделяват в имиджа на страната или да се търси по-модерна и атрактивна визия.
В крайна сметка участниците стегнаха до извода, че страната ни трябва да търси по-атрактивна визия, с известни препратки към традициите, но на всяка цена да запази своята идентичност, която я отличава от съседните ни балкански страни.
Реклама / Ads
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Donate now Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay
Реклама / Ads
ОЩЕ ПО ТЕМАТА
. 0| 18742 |22.01.2025 НАП с информация за предприятията и самоосигуряващите се лица . 0| 2618 |22.01.2025 Неврохирургът проф. д-р Зафер Токташ ще консултира безплатно в Пловдив! . 3| 4359 |21.01.2025 Вратата е отворена за еврото от 1 януари 2026 година . 4| 15875 |20.01.2025 Бившият шеф на Топлофикация: Сметките за парно и вода през януари ще са 18% по-високи

КОМЕНТАРИ

Реклама / Ads
Реклама / Ads
НАЙ-ЧЕТЕНИ
Реклама / Ads