Реклама / Ads
0| 5592 |19.04.2007 БИЗНЕС & ТУРИЗЪМ

Визията на страната ни трябва да е модерна, но и да се запази идентичността

.
Представителите на бизнеса се обединиха около идеята, че страната ни има скучна и едноцветна визия и трябва със сигурност да се промени логото, с което се представяме пред света. Това стана ясно от изложението Културен
 
Представителите на бизнеса се обединиха около идеята, че страната ни има скучна и едноцветна визия и трябва със сигурност да се промени логото, с което се представяме пред света. Това стана ясно от изложението Културен туризъм във Велико Търново, на което ДАТ и представители на туристическия бранш от цялата страна обсъждаха редица проблеми.
Другият спор беше трябва ли традициите да надделяват в имиджа на страната или да се търси по-модерна и атрактивна визия.
В крайна сметка участниците стегнаха до извода, че страната ни трябва да търси по-атрактивна визия, с известни препратки към традициите, но на всяка цена да запази своята идентичност, която я отличава от съседните ни балкански страни.
Реклама / Ads
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Donate now Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay
Реклама / Ads
ОЩЕ ПО ТЕМАТА
. 0| 2664 |19.12.2024 Бързите кредити в страната през 2024г. . 0| 2889 |20.12.2024 Красиво предизвикателство - Дубай с яхта през нощта . 2| 5877 |18.12.2024 Съдът реши: Бългapия нямa дa пoлyчи 35-тe нoви виcoĸocĸopocтни влaĸa . 5| 3027 |16.12.2024 Експерти: Шенген по суша изстрелва нагоре туризма и бизнеса в България

КОМЕНТАРИ

Реклама / Ads