Реклама / Ads
0| 5637 |19.04.2007 БИЗНЕС & ТУРИЗЪМ

Визията на страната ни трябва да е модерна, но и да се запази идентичността

.
Представителите на бизнеса се обединиха около идеята, че страната ни има скучна и едноцветна визия и трябва със сигурност да се промени логото, с което се представяме пред света. Това стана ясно от изложението Културен
 
Представителите на бизнеса се обединиха около идеята, че страната ни има скучна и едноцветна визия и трябва със сигурност да се промени логото, с което се представяме пред света. Това стана ясно от изложението Културен туризъм във Велико Търново, на което ДАТ и представители на туристическия бранш от цялата страна обсъждаха редица проблеми.
Другият спор беше трябва ли традициите да надделяват в имиджа на страната или да се търси по-модерна и атрактивна визия.
В крайна сметка участниците стегнаха до извода, че страната ни трябва да търси по-атрактивна визия, с известни препратки към традициите, но на всяка цена да запази своята идентичност, която я отличава от съседните ни балкански страни.
Реклама / Ads
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Donate now Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay
Реклама / Ads
ОЩЕ ПО ТЕМАТА
. 11| 2461 |23.02.2025 Колко ще ни струва почивката на море това лято? . 0| 2137 |24.02.2025 Бързи кредити в България – как да избегнете капаните и да намерите най-добрите оферти? . 0| 2136 |24.02.2025 Безплатни неврохирургични консултации във Варна с проф. д-р Волкан Айдън – 05.03.25 г. . 0| 2805 |21.02.2025 НОИ дава 24 млрд. лева за пенсии през тази година

КОМЕНТАРИ

Реклама / Ads
Реклама / Ads
НАЙ-ЧЕТЕНИ
Реклама / Ads