Реклама / Ads
0| 5569 |19.04.2007 БИЗНЕС & ТУРИЗЪМ

Визията на страната ни трябва да е модерна, но и да се запази идентичността

.
Представителите на бизнеса се обединиха около идеята, че страната ни има скучна и едноцветна визия и трябва със сигурност да се промени логото, с което се представяме пред света. Това стана ясно от изложението Културен
 
Представителите на бизнеса се обединиха около идеята, че страната ни има скучна и едноцветна визия и трябва със сигурност да се промени логото, с което се представяме пред света. Това стана ясно от изложението Културен туризъм във Велико Търново, на което ДАТ и представители на туристическия бранш от цялата страна обсъждаха редица проблеми.
Другият спор беше трябва ли традициите да надделяват в имиджа на страната или да се търси по-модерна и атрактивна визия.
В крайна сметка участниците стегнаха до извода, че страната ни трябва да търси по-атрактивна визия, с известни препратки към традициите, но на всяка цена да запази своята идентичност, която я отличава от съседните ни балкански страни.
Реклама / Ads
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Donate now Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay
Реклама / Ads
ОЩЕ ПО ТЕМАТА
. 0| 2137 |22.11.2024 Тайната на Дубай – как пустинята стана Рай? . 1| 13951 |20.11.2024 Подготвят смяната на левовете с евро. Какви са сроковете? . 4| 4046 |18.11.2024 Какво да очакваме от Бюджет 2025? . 1| 3419 |16.11.2024 Застрахователите обясниха драстичния скок на "Гражданска отговорност" за такситата

КОМЕНТАРИ

Реклама / Ads
Реклама / Ads
Реклама / Ads