Реклама / Ads
0| 3141 |16.03.2021 ПАРЛАМЕНТАРНИ ИЗБОРИ 2021

Станислав Младенов: България има нужда от ясна и точна държавна концепция за туризъм

.
Станислав Младенов Източник: БСП-София
Добрите световни практики са известни, необходимо е само желание да бъдат приложени и у нас, а ние го имаме, убеден е кандидатът за народен представител от ”БСП за България”.
 

България има нужда от ясна и точна държавна концепция за туризъм. Към този момент такава не съществува. Това заяви кандидатът за народен представител от "БСП за България" от 25-ти МИР в София Станислав Младенов. Той коментира темата по повод кризата, предизвикана от Covid-19, която най-силно удари точно този сектор, а последствията ще бъдат дълготрайни. Затова са необходими съвсем конкретни и навременни мерки от страна на държавата. 

 

"За мерки през последната година предимно се говори от страна на управляващите. Но действия почти липсват“, коментира 40-годишният Станислав Младенов, който е бакалавър по "Туризъм", магистър по "Финансов мениджмънт" и докторант по "Финанси". „Каква е ползата от някакви мерки, забавени с 9 месеца, например?! А за държавна концепция изобщо не става и въпрос. България трябва да бъде налагана като дестинация за различен вид туризъм".

 

Според Станислав Младенов, който е възпитаник на софийската НГДЕК "Свети Константин Кирил Философ", в момента различните видове туризъм в страната са поставяни под общ знаменател и това прави България неразпознаваема на световната туристическа карта. "Имаме изключително добри възможности за винен, културен и поклоннически, спа и балнеолечебен, селски и горски, ловен, зимен и летен туризъм, но нямаме държавна политика в тази посока. Няма адекватно отношение от страна на Минестерство на туризма, което да се ангажира с анализ и международно представяне на страната ни като интересна дестинация за всичките тези видове туризъм", коментира Станислав Младенов. 

 

Кандидатът за народен представител от "БСП за България" вижда много големи пропуски и в комуникацията между държавата и различните браншови организации. "Какво пречи да бъдат направени съвместни екипи, които да работят по промотирането и налагането на всеки от изброените вече видове туризъм, пита той. - Държавата няма послание към външния турист, липсва реклама на България като туристическа топ дестинация в медиите, в социалните мрежи...".

 

Липсата на връзка между Министерствата на туризма и на образованието пък лишава младите хора от добра перспектива за реализация в България, а туризма ни от квалифицирана и качествена работна ръка, категоричен е Станислав Младенов.

 

"Не виждам какво пречи да бъде създадена законова база за средните специализирани училища за задължителен стаж-специализация на обучаващите се в туристически обекти, коментира още той. - Защо да не вземем и добрия пример от университетите в Европа за висшето ни образование? Един от престижните университети по туризъм в Холандия, например, има специалност на името на световноизвестна верига хотели. Всички завършили тази специалност получават автоматично работа във веригата, след като се дипломират. Добрите световни практики са известни. Необходимо е само желание да бъдат приложени и в България. По този начин виждам аз грижата за хората. Ако и вие мислите така - на 4-ти април гласувайте с №4 и преференция 104 в интегралната бюлетина".

Реклама / Ads
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Donate now Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay
Реклама / Ads
ОЩЕ ПО ТЕМАТА
. 7| 3295 |16.03.2021 Джема Грозданова: Какво загуби България от липсата на лидерство? . 10| 3299 |16.03.2021 Председателят на ПП ”Републиканци за България” Цветан Цветанов и зам.-председателят Павел Вълнев ще посетят Хасково, Димитровград и Меричлери . 1| 3243 |15.03.2021 Младежите на Републиканци за България проведоха онлайн семинар с членове на партията зад граница и с част от структурите в страната . 10| 3046 |15.03.2021 Мобилен пункт за среща с гражданите откри ПП „ Републиканци за България“ в Стара Загора

КОМЕНТАРИ

Реклама / Ads