За първи път! Българска кампания печели награда от най-престижния рекламен фестивал в света
Бронзовото отличие се присъжда на McCann Sofia за проекта "Лети с книга" (Fly With A Book) към платформата Booktrips.bg. Тя е създадена през 2020 г. в разгара на пандемичната криза, като цели да стимулира засегнатия от COVID-19 сектор на книгоиздаването. Booktrips.bg е изготвена за електронната книжарница Booklover на Манол Пейков, съдружник в издателство "Жанет 45", и се развива с подкрепата на Mastercard.
Книжният проект се отличава с факта, че не представлява традиционна електронна книжарница, а вместо това има дизайн на туроператорски сайт. В него потребителите могат да изберат дестинация и дати за своето пътуване, след което платформата им предлага книги, с които да го осъществят. Идеята на инициативата е да се намери алтернативен начин за пътуване и преоткриване на нови места във времена, в които физическото придвижване е трудно и дори невъзможно.
"Лети с книга" предлага на потребителите си широк набор от дестинации за тяхното книжно пътешествие - като читатели те имат възможността да посетят Арктика, Йерусалим, Корфу, Пловдив, Москва или пък Северна Корея. С Booktrips.bg можеш да пътуваш и във времето - от категория "Преди Христа" чак до 2033 г.!
Кампанията е дело на Иван Ланджев, Цанка Крушева, Иван Киров, Тодор Бодуров, Борис Братков, Десислава Олованова и Юлия Колева.
Моля, подкрепете ни.