Четвъртък, 19 Юли 2018, 20:35
Frognews
0| 6348 |05.07.2017

Скандалът с „Гълъбо“ – повече емоции, по-малко разум

.
След разговора с авторката на „Гълъбо“ Вида Пиронкова в студиото на „Честно казано“, в който тя се закани да спре песента заради скандал с авторски права, ни гостува Румен Бончев – издател на диска „Емпатия“, в който влиза и въпросната хитова песен.
„Много хора, които не са запознати с авторските права и принципите на музикалната индустрия, си позволяват да правят коментари и раздуват балон. Първо, искам да кажа, че не е вярно твърдението на Вида, че без да я уведоми, продуцентът Игор Марковски е продал мелодията за ринг тон на мобилен оператор“, заяви Бончев.

„Вида е автор – Игор е продуцент. Той поема риска при финансирането на всички песни от албума. И има строго разграничение между авторски и продуцентски права“, обясни още издателят на музикалния албум.

„Тя е член на „Мюзикаутор“ и нейните права са управляват от там, така че аз съм сключил договор с тях. Вида трябва да търси полагаемото й се от тях, а не от Миро или от местата, които пускат тази песен. Има си правила в този бизнес, няма как“, допълни още Бончев.

„В големите страни авторът може да стане милионер от една песен, но тук – в България, пазарът е много малък, свит“, каза в заключение издателят.
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания. Моля, подкрепете ни.

ОЩЕ ПО ТЕМАТА

. Кулезич: Призивът да бъдем повече българи, отколкото космополити, е ексхумиран от сталинистките години 20| 7306 |13.06.2017 . Разходите за „Българския Лувър“ са десет пъти повече от приходите 1| 6259 |10.07.2016 . Повече за Блага Димитрова в „Дневник за едно приятелство“ 2| 5768 |05.02.2016

КОМЕНТАРИ

Реклама
Реклама
Реклама

БЛОГОВЕ

Ние използваме "бисквитки", за да улесним Вашето сърфиране и да Ви покажем съдържание, което може да Ви заинтересува. Използвайки този сайт, Вие се съгласявате с нашите условия

Разбрах

Вашите лични данни / GDPR

Скъпи потребители,

От 25 май 2018 г. - влиза в сила новото европейско законодателство за защита на личните данни, известно още и като GDPR. Във връзка с това "Фрог Нюз" EООД приема нова "Политика за поверителност" (тук), съобразена с GDPR. Целта на новите правила е да дадат на вас повече права за контрол над собствените ви данни и по-добра защита на неприкосновеността ви.

РАЗБРАХ