10|
11999
|18.12.2011
ЧЕРНО И БЯЛО
Столичен аутлет пробутва скъпарски дрехи менте
Столичен аутлет пробутва скъпарски дрехи менте
Столичен магазин за дрехи мами клиентите си с фалшиви бутикови стоки. Читател на „Торнадо” е бил излъган от Guess outlet center с пуловер за 150 лв., който за нещастие е облякъл само веднъж. „Преди да купя дрехата, ми обясниха как трябва да я изпера. След като веднъж я облякох, я сложих в хладка вода, както ме инструктираха в магазина. След като изсъхна обаче, се смали и вече не ставаше за нищо. Отидох отново в магазина.
Продавачката се съгласи, че очевидно има проблем и ми предложи да заменим пуловера с артикул на същата стойност. Не се съгласих и поисках да ми бъдат върнати парите. Въпреки че предоставих касовата бележка, от аутлета отказаха да възстановят сумата. Взеха дрехата и ми казаха, че „ще я разгледат подробно”. След това ми дадоха становище, което нито имаше входящ номер, нито печат от фирмата. Беше подписано от някой си Ц. Цветанов.
В него по безумен начин е написано, че блузата е „подробно разгледана” и е продадена „здрава”. Помолих продавачката да ме свърже с въпросния Цветан Цветанов, но тя отказа да ми даде координатите на въпросното лице, за което дори се съмнявам, че съществува”, категоричен е клиентът. Той е подал жалба до Комисията за защита на потребителите и все още чака становището й по скандалния случай. Клиентът предупреждава гражданите, че преди празничните дни ги дебнат много подобни изненади.
Продавачката се съгласи, че очевидно има проблем и ми предложи да заменим пуловера с артикул на същата стойност. Не се съгласих и поисках да ми бъдат върнати парите. Въпреки че предоставих касовата бележка, от аутлета отказаха да възстановят сумата. Взеха дрехата и ми казаха, че „ще я разгледат подробно”. След това ми дадоха становище, което нито имаше входящ номер, нито печат от фирмата. Беше подписано от някой си Ц. Цветанов.
В него по безумен начин е написано, че блузата е „подробно разгледана” и е продадена „здрава”. Помолих продавачката да ме свърже с въпросния Цветан Цветанов, но тя отказа да ми даде координатите на въпросното лице, за което дори се съмнявам, че съществува”, категоричен е клиентът. Той е подал жалба до Комисията за защита на потребителите и все още чака становището й по скандалния случай. Клиентът предупреждава гражданите, че преди празничните дни ги дебнат много подобни изненади.
Моля, подкрепете ни.
Реклама / Ads
КОМЕНТАРИ
Реклама / Ads