17|
13299
|15.03.2011
ФАБРИКА ЗА КЛЮКИ
Цветелина рекламен крак на Armani!
Лош пример: Втората най-влиятелна жена в България с татуировка на чужда търговска марка върху глезена.
Каква татуировка на крака си мислите, че има ексбанкерката Цветелина Бориславова? Сърце, пробито от стрела с капеща кръв и надпис „Бойко”? Съвсем не – най-богатата дама в България цъфна с изографисано върху глезена си лого на италианската модна компания Джорджо Армани. Зоркият обектив на „Торнадо” улови не твърде дискретната татуировка по време на тазгодишната церемония за наградите за най-влиятелна жена в България. И докато всички бяха зяпнали Цветелина в устата, докато председателката на сдружение „Глобална България“ благодареше за връченото й второ място, нашият фотограф фокусира по-долу и улови нелепия татус. „Това е проява на доста лош вкус, коментира стилист и допълни – е, пак добре, че е „Армани”, представете си, че можеше да е „Адидас!”
Според познати на Бориславова ексшефката на СИБанк е луда на тема шопинг. Тя лекувала честите си депресивни състояния с турове до европейски столици и харчене на баснословни суми в бутици на световни марки. „Мисля, че това е аналогичен случай с едно друго явление – разкрива психолог и продължава – Борците например често си татуират емблемите на BMW и Мерцедес – това е белег от травма от нищетата в ранните години и типична проява на новобогаташки манталитет у хора с не много голям умствен багаж”, завършва той.
Според познати на Бориславова ексшефката на СИБанк е луда на тема шопинг. Тя лекувала честите си депресивни състояния с турове до европейски столици и харчене на баснословни суми в бутици на световни марки. „Мисля, че това е аналогичен случай с едно друго явление – разкрива психолог и продължава – Борците например често си татуират емблемите на BMW и Мерцедес – това е белег от травма от нищетата в ранните години и типична проява на новобогаташки манталитет у хора с не много голям умствен багаж”, завършва той.
Моля, подкрепете ни.
Реклама / Ads
КОМЕНТАРИ
Реклама / Ads