Сряда, 14 Ноември 2018, 07:45
Frognews
1| 2597 |20.10.2018

12 хил. нарушения срещу потребителите отчита омбудсманът

.
Мая Манолова
Близо 12 000 нарушения на правата на потребителите за последните три години отчита омбудсманът Мая Манолова.

Тя представи Бяла книга на неразрешените проблеми на гражданите. Около 100 000 души са потърсили съдействие от омбудсмана от началото на мандата на ѝ. Подадените жалби в институцията са над 35 000, като до този момент повече от 33 000 вече са решени.  „На първата страница е столичната топлофикация. На преден план при анализа на жалбите излезе и друг проблем с анализа на таксите в банките. Има случаи, в които таксите при запорирани сметки стигнат до 250 лева месечно”, обясни Манолова.

Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания. Моля, подкрепете ни.

ОЩЕ ПО ТЕМАТА

. Ръст на нелегалната търговия с горива и наркотици, отчита Център за изледване на демокрацията 5| 3336 |15.10.2018 . 0,3 процента инфлация отчита за септември НСИ 0| 2405 |15.10.2018 . Само във Фрог: Чиновници на прокурор заради „Юнион Ивкони“, таен доклад разкрива още тежки нарушения на фирмата 0| 3449 |11.10.2018 . Задължават ни да слагаме водомери с дистанционно отчитане, подозират лобизъм 4| 2952 |25.09.2018

КОМЕНТАРИ

Реклама
Реклама
Реклама

БЛОГОВЕ

Ние използваме "бисквитки", за да улесним Вашето сърфиране и да Ви покажем съдържание, което може да Ви заинтересува. Използвайки този сайт, Вие се съгласявате с нашите условия

Разбрах