20 дни след старта на кампанията: Партиите похарчиха 1.2 млн. лв. за реклама
Това е ръст от два пъти и половина спрямо началото на кампанията. Същевременно тази сума е сходна със средствата в предишните две парламентарни надпревари.
Голямо разместване спрямо първите 10 дни на настоящата кампания се забелязва при партиите, отделили ресурси за реклама. Данните показват, че начело по направени разходи вече е Има такъв народ с 268 649 лв. - като за първите дни те са били отделили едва 14 хил. лв. за популяризиране на кандидатите си. На второ място пък е фракцията на Делян Пеевски - ДПС-Ново начало със 143 942 лв., като цялата сума е инвестирана в периода 6-16-и октомври. На трето място отново е БСП-Обединена левица - 137 598 лв.
При медиите, привлекли най-много средства, първа продължава да е ТВ Евроком с 253 297 лв., което е ръст с около 26 хил. лв. спрямо началото на кампанията. Второто място е за обществената БНТ - 160 840 лв., следвана вече от БТВ със 146 251 лв. (85% от които са от договора, подписан с ИТН).
Същевременно интересни тенденции се наблюдават и по отношение на приходите в кампанията. ДПС-Ново начало продължава да е убедително начело при набраните дарения и средства на кандидатите. От другата фракция в ДПС - Алианс за права и свободи, пък са отчетени множество сходни дарения на една и съща дата.
Моля, подкрепете ни.