Реклама / Ads
0| 2834 |11.03.2022 НОВИНИ

До 900 000 души могат да се укрият само в метрото

.
Николай Николов Източник: БГНЕС
Oбщо 292 са скривалищата и противорадиационни укрития, които са в добро и задоволително състояние в момента. В момента текат интензивни проверки и указанията са тази бройка да се увеличава. Веднъж на две седмици ще се прави актуализация на регистъра на укритията. Това каза директорът на ”Пожарна безопасност и защита на населението” главен комисар Николай Николов.
 

Той обаче уточни, че във всеки вход на жилищна сграда, строена след 60-те години, има укритие. Това са хиляди укрития, които могат да бъдат използвани от гражданите. Подобни укрития има в почти всички училища и близо до детски градини.

 

В София нещата са по-добре заради наличието на метрото, където могат да се укрият до 900 000 души.

 

Николов увери, че проверките на бомбоубежищата се правят всяка година по два пъти. Тази година проверките съвпадат със ситуацията в Украйна.

 

Вчера от пожарната публикуваха списък на колективните средства за защита - скривалища и противорадиационни укрития, които са в добро и задоволително състояние. Предоставена бе и информация за тяхното местонахождение. Преди седмица стана ясно, че всички те ще бъдат включени в електронен регистър. Разработва се и ново мобилно приложение за сигнализиране за различни видове опасности, като пътнотранспортни произшествия или наводнения.

Реклама / Ads
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Donate now Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay
Реклама / Ads
ОЩЕ ПО ТЕМАТА
. 1| 715 |13.12.2025 След „Желязков“: Съдбата на бюджета и сянката на проект „Радев“ . 1| 777 |13.12.2025 Двама американски войници и цивилен загинаха при атака на „Ислямска държава“ в Сирия . 3| 785 |13.12.2025 След сделка със САЩ: Беларус освободи Колесникова, Беляцки и още 121 политически затворници . 0| 885 |13.12.2025 Бернската конвенция няма да отваря отново делото срещу България за „Калиакра“

КОМЕНТАРИ

Реклама / Ads