Реклама / Ads
0| 3180 |05.10.2022 НОВИНИ

Анализатор: Хоризонтът за това да се състави ново правителство е много тесен

.
Математиката стига докъм 111 депутата, почти аналогична ситуация с тази, която беше в 47-ото НС след изтеглянето на ИТН. Но не виждам защо ГЕРБ, ДПС, ”Български възход” да не могат да сформират правителство на малцинството.
 

Това каза пред  БНР политическият анализатор Емил Соколов. "При предварителни разговори с ПП и ДБ могат да се договорят евро-атлантически стъпки като изпращане на военна помощ на Украйна и т.н. Според мен трудно ще се случи, г-н Борисов не е фен на плаващите мнозинства. Г-н Борисов на думи винаги е готов да приеме всичко", подчерта Емил Соколов.

 

"Заради това повече партии не са склонни да се коалират с ГЕРБ. Защото сме виждали през годините как и Обединени патриоти, и Реформаторският блок буквално бяха изсмукани, изядени от ГЕРБ, разпарчетосани след коалиция с тях, защото обраха всички негативи на това, че г-н Борисов казва едно, а прави друго."

Ако ПП получи втория мандат, най-вероятно ще влезе в преговори за съставяне на правителство, но това е обречено, изтъкна Емил Соколов. 

 

"Хоризонтът за това да се състави ново правителство е много тесен. Партньорите, на които г-н Борисов разчита – ПП и ДБ, няма как да го подкрепят. Това означава те да извършат политическо самоубийство", изтъкна той 

Реклама / Ads
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Donate now Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay
Реклама / Ads
ОЩЕ ПО ТЕМАТА
. 2| 3079 |04.10.2022 Йотова: Не знам дали има партия, която да е доволна от резултата от вота . 2| 3030 |04.10.2022 Вигенин: Да не товарим БСП с отговорност за всичко, случващо се в държавата. Кръчмарят в момента е ГЕРБ . 0| 2953 |03.10.2022 ЦИК: Това са парламентарните избори с най-ниска избирателна активност от 1989 г. . 0| 5391 |02.10.2022 Политологът Тончо Краевски: Възторженият фанатизъм за това как трябва да се гласува има и обратен ефект

КОМЕНТАРИ

Реклама / Ads