0|
4347
|27.02.2018
НОВИНИ
Българи са блокирани и на френското летище Буве

130 пътници, сред които и българи, чакат на летище Буве в Париж след като полетът им с авиокомпания „Уиз Еър” от френската столица до София е бил отменен заради усложнената климатична обстановка, съобщава Дарик.
След като наши сънародници са потърсили съдействие от посолството ни в Париж, от дипломатическата ни мисия са се свързали с местното представителство на авиокомпанията.
От там са обяснили, че всеки пътник е получил на електронната си поща предложение с възможностите за придвижване с други полети на авиокомпанията, както и че всеки пътник трябва лично да се свърже с представителите на „Уиз Еър” за анулирани полети на телефоните на авиопревозвача във Франция или в София и да обяви своя избор на полет.
Българските граждани могат да се обърнат и към представителството на "Уиз Еър" на летище Буве, където да заявят своето желание за пренасочване на полета или за възстановяване на сумата.
От авиокомпанията са информирали още, че в случай на невъзможност за транспортиране на част от пътниците в рамките на деня, те могат да се настанят в хотела на летището, където да заплатят нощувката, а авиокомпанията се ангажира да възстанови тази сума след представяне на необходимите документи.
От там са обяснили, че всеки пътник е получил на електронната си поща предложение с възможностите за придвижване с други полети на авиокомпанията, както и че всеки пътник трябва лично да се свърже с представителите на „Уиз Еър” за анулирани полети на телефоните на авиопревозвача във Франция или в София и да обяви своя избор на полет.
Българските граждани могат да се обърнат и към представителството на "Уиз Еър" на летище Буве, където да заявят своето желание за пренасочване на полета или за възстановяване на сумата.
От авиокомпанията са информирали още, че в случай на невъзможност за транспортиране на част от пътниците в рамките на деня, те могат да се настанят в хотела на летището, където да заплатят нощувката, а авиокомпанията се ангажира да възстанови тази сума след представяне на необходимите документи.
Моля, подкрепете ни.






Реклама / Ads
КОМЕНТАРИ
Реклама / Ads