Реклама / Ads
0| 3215 |11.03.2021 НОВИНИ

ЧЕЗ ЕЛЕКТРО отчита ръст на сделките по свободно договорени цени в дигитална среда

.
Въведената от дружеството система за управление на взаимоотношенията с клиенти ускори значително търговския процес от разстояние
 

„ЧЕЗ Електро България“ АД осигурява на клиентите, излизащи на свободния пазар на електроенергия, бързина, удобство и сигурност при избор на дружеството за търговец – доставчик на електроенергия. Инвестицията в нова, интегрирана система за управление на взаимоотношенията с клиенти – Salesforce, внедрена от Некст Консулт в края на миналата година, ускори значително търговския процес, свързан с продажба на електроенергия на свободен пазар. Използването на системата чувствително увеличи ефективността при изпращане на оферти за продажба на електрическа енергия, осъществяване на преговори и сключване на търговски договори.


От началото на тази година „ЧЕЗ Електро България“ АД улесни стопанските си клиенти, като чрез специален уеб портал осигури възможност за електронна проверка за наличен договор с Доставчик от последна инстанция и сключване на договор с дружеството като лицензиран ДПИ. Приложението позволява генерирането, електронното подписване и изпращане за е-подпис от страна на „ЧЕЗ Електро България“ АД на договор с ДПИ.


Статистиката показва нарастващ интерес на клиентите, които излизат на свободен пазар, към дигитализираните услуги. За последното тримесечие на 2020 г. близо 5% от сключените с „ЧЕЗ Електро България“ АД договори за доставка на електроенергия по свободно договорени цени, са подписани от клиентите с квалифициран електронен подпис. Повече от 15% от клиентите, избрали дружеството за свой търговец на свободен пазар, са поискали и са получили оферта от дружеството по електронен път. Запитване за оферта може да се направи на интернет адрес https://info.cez.bg/webint/app/om_popup.php.


Данните следват общата тенденция за повишаване използването на възможностите за обслужване от разстояние от всички клиенти на ЧЕЗ Електро – и на свободен, и на регулиран пазар. Над 60% от предоставените близо общо 561 000 услуги през 2020 г. са заявени от клиентите и осъществени от дружеството дистанционно.
За миналата година е регистрирано и тройно увеличение на осъществените през имейл info@cezelectro.bg услуги – 30 000 спрямо малко над 10 000 през 2019 г. На 90 % от имейлите е отговорено до 24 часа от получаването им. Най-често клиентите използват имейла, за да получат информация за свободния пазар на електроенергия, отразяване на плащане, проверка на сметка, необходими документи за заявяване на услуги, електронна фактура.


Най-предпочитаният начин за свързване с ЧЕЗ Електро България през миналата година е информационната линия 0700 10 010 с постъпили почти 311 000 обаждания, със 76 000 повече от 2019 г.


Предлаганите от ЧЕЗ Електро възможности за дистанционни продажби и различни електронни услуги - електронна фактура, електронни разплащания, смс известяване, проверка на сметка и др., осигуряват ефективна и безопасна комуникация между клиентите и дружеството от разстояние. Повече информация за това как да станете клиент на ЧЕЗ Електро по свободно договорени цени можете да получите на информационна линия 0700 10 010, в секция „Свободен пазар“ на сайта cez.bg, както и в центровете за обслужване на клиенти на дружеството.

Реклама / Ads
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Donate now Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay
Реклама / Ads
ОЩЕ ПО ТЕМАТА
. 3| 3167 |11.03.2021 Започва имунизацията по електронен регистър . 1| 3291 |05.03.2021 Планирани прекъсвания на електрозахранването на територията Западна България за периода 08-12.03.2021 г. . 7| 3591 |05.03.2021 Първи проблеми часове след старта на електронната система за желаещите ваксина . 3| 3232 |28.02.2021 ЧЕЗ Електро подарява по една сметка за ток всяка седмица до края на май

КОМЕНТАРИ

Реклама / Ads