ЧЕЗ подмени повредения при кражба кабел, захранващ центъра на столицата
След инцидента ЧЕЗ предприе незабавни стъпки за възстановяване на целостта на съоръжението - оценка на техническите изисквания, подготовка за ремонтните работи и подмяна на увредения участък от кабела. Компанията организира допълнителни мерки за сигурност на резервното електрозахранване и удвои дежурните групи за периода на възстановителните дейности.
„Това поредно посегателство над мрежата на ЧЕЗ отне значителен ресурс – и финансов и човешки, тъй като усилията на много хора, както и близо 40 000 лева бяха насочени за справяне със ситуацията. За нас беше изпитание да защитим спокойствието и интересите на клиентите ни, на институциите, бизнеса и обществените заведения, тъй като беше нарушена целостта на съоръжение от ключово значение за сигурността на електрозахранването в София. Благодаря на всички колеги за професионализма и за усилията, които вложиха и, че успяха да възстановят нормалното функциониране на мрежата без нови инциденти“, каза Петър Холаковски, изпълнителен директор на ЧЕЗ Разпределение България.
През 2015 г. година ЧЕЗ вложи 3,2 млн. лв. за възстановяване на съоръжения, увредени при опити за кражби и кражби или това са 3,2 млн. лв. по-малко за подобряване и развитие на мрежата и услугите. Общо 33 600 клиенти на ЧЕЗ изтърпяха 183 броя прекъсвания в продължение на 3750 часа. ЧЕЗ призовава гражданското общество и институциите за тотална непримиримост към посегателствата върху елементи от електроенергийната инфраструктура на България.
Моля, подкрепете ни.