1|
5099
|30.11.2014
НОВИНИ
ЧЕЗ предлага пакет “С грижа за вас” през зимата

Във връзка с началото на отоплителния сезон ЧЕЗ напомня на своите клиенти за възможността да се възползват от предлагания от компанията пакет мерки „С грижа за вас“.
Пакетът е разработен с цел да подпомогне по-добрата информираност на потребителите, да им бъде от полза при планирането на разходите и управлението на семейните им бюджети през настъпващия зимен период.
„В студените месеци много домакинства се отопляват с електричество, което значително повишава консумацията и съответно разходите им. Затова предлагаме пакет от услуги в помощ на всеки клиент, който има нужда от разсрочване на плащанията, съвет за намаляване на консумацията на електричество или просто информация какво се включва в месечната му фактура“, каза Димчо Станев, Директор „Обслужване на клиенти“ в „ЧЕЗ България“ ЕАД.
Пакетът „С грижа за вас“ бе предложен на клиентите на ЧЕЗ в началото на 2014 г. Той съдържа потребителска информация по пет важни за клиентите теми – сметките за електроенергия, плащанията, енергийната ефективност, развитието на бизнес решения в услуга на клиентите и осигуряване на специални оферти. За клиентите, които имат нужда от повече време за посрещане на плащанията си, компанията предлага гъвкави схеми на разсрочване, както и срок за безлихвено погасяване на сметките в рамките на 20 дни. Потребителите могат да се възползват и от продуктa „Персонален съветник”, който предлага индивидуално разработени решения за всеки клиент. В рамките на пакета „С грижа за вас“ ЧЕЗ редовно информира клиентите за съдържанието на фактурите, размерът на средните сметки и тенденциите в потреблението всеки месец. Дружеството реализира и кампания за насърчаване на енергийната ефективност и разумното използване на електроенергията. Тя включва лесно изпълними съвети за пестене на ток. ЧЕЗ постоянно развива своя бизнес, за да отговори на нуждите на своите клиенти, да осигури надеждно и качествено снабдяване с електроенергия и да адаптира дейността си спрямо променящата се пазарна среда. В услуга на клиентите са разработени специални услуги, които улесняват тяхното ежедневие като възможността за sms уведомяване при предстоящо прекъсване на електрозахранването, безплатна проверка на сметката и електронна фактура. От октомври 2014 г. клиентите могат да намерят информация за предлаганите електронни услуги в специално разработения сайт moiteuslugi.bg.
Повече информация за пакета „С грижа за вас“ и за услугите на компанията клиентите на ЧЕЗ могат да намерят на уеб страницата www.cez.bg, в Центровете за обслужване на клиенти и на сайта moiteuslugi.bg.
„В студените месеци много домакинства се отопляват с електричество, което значително повишава консумацията и съответно разходите им. Затова предлагаме пакет от услуги в помощ на всеки клиент, който има нужда от разсрочване на плащанията, съвет за намаляване на консумацията на електричество или просто информация какво се включва в месечната му фактура“, каза Димчо Станев, Директор „Обслужване на клиенти“ в „ЧЕЗ България“ ЕАД.
Пакетът „С грижа за вас“ бе предложен на клиентите на ЧЕЗ в началото на 2014 г. Той съдържа потребителска информация по пет важни за клиентите теми – сметките за електроенергия, плащанията, енергийната ефективност, развитието на бизнес решения в услуга на клиентите и осигуряване на специални оферти. За клиентите, които имат нужда от повече време за посрещане на плащанията си, компанията предлага гъвкави схеми на разсрочване, както и срок за безлихвено погасяване на сметките в рамките на 20 дни. Потребителите могат да се възползват и от продуктa „Персонален съветник”, който предлага индивидуално разработени решения за всеки клиент. В рамките на пакета „С грижа за вас“ ЧЕЗ редовно информира клиентите за съдържанието на фактурите, размерът на средните сметки и тенденциите в потреблението всеки месец. Дружеството реализира и кампания за насърчаване на енергийната ефективност и разумното използване на електроенергията. Тя включва лесно изпълними съвети за пестене на ток. ЧЕЗ постоянно развива своя бизнес, за да отговори на нуждите на своите клиенти, да осигури надеждно и качествено снабдяване с електроенергия и да адаптира дейността си спрямо променящата се пазарна среда. В услуга на клиентите са разработени специални услуги, които улесняват тяхното ежедневие като възможността за sms уведомяване при предстоящо прекъсване на електрозахранването, безплатна проверка на сметката и електронна фактура. От октомври 2014 г. клиентите могат да намерят информация за предлаганите електронни услуги в специално разработения сайт moiteuslugi.bg.
Повече информация за пакета „С грижа за вас“ и за услугите на компанията клиентите на ЧЕЗ могат да намерят на уеб страницата www.cez.bg, в Центровете за обслужване на клиенти и на сайта moiteuslugi.bg.
Моля, подкрепете ни.






Реклама / Ads
КОМЕНТАРИ
Реклама / Ads