ЧЕЗ Разпределение извършва извънреден отчет на електромерите заради новите цени на тока
Графикът на извънредния отчет е публикуван на сайта на дружеството www.cez-rp.bg. Информация може да се получи също в центровете за обслужване на клиенти на ЧЕЗ и на денонощната телефонна линия 0700 10 010.
С цел да се обезпечи бързото и качествено отчитане на електромерите, компанията ангажира допълнително 328 служители. Всички отчетници ще работят с удължено работно време, както и в почивния ден на 01.07.2018 г. - неделя.
Поради физическата невъзможност всички електромери да бъдат отчетени в един и същи ден, месечните сметки на клиентите ще бъдат преизчислени към датата на въвеждане на новите цени.
С цел гарантиране на максимална коректност при таксуване на консумираната електроенергия, клиентите имат възможност сами да отчетат показанията на електромерите си на 30 юни 2018 г. Самоотчитането е по желание и не отменя извършването на месечен отчет от страна на Дружеството.
Клиентите, които желаят да се възползват от тази възможност, следва да направят своя отчет на 30 юни 2018 г. и да подадат данните към компанията между 1 и 5 юли на телефонната линия 0700 10 010 (меню 2), на имейл klienti@cez-rp.bg, през уеб-сайта www.cez.bg, меню „Самоотчет“ или в центровете за обслужване на клиенти на ЧЕЗ. Те трябва да посочат данните от електромера по всички тарифи, клиентски номер, оторизационен код/абонатен номер, трите имена на титуляра и адреса на обекта, за който се декларират показания. Подадените данни от самоотчета през този период се считат за отчетено потребление към 30.06.2018 г., включително.
Фактурите през месец юли ще съдържат информация за консумираната електроенергия за два отчетни периода – по стари и по нови цени.
Моля, подкрепете ни.