Реклама / Ads
0| 5095 |03.07.2014 НОВИНИ

ЧЕЗ съветва клиентите за качеството на тока и начините на плащане

.
ЧЕЗ България предоставя полезни съвети на клиентите си в най-новото издание на традиционния си „Пътеводител за клиента“. Книжката съдържа 40 страници информация за това как се разсрочва плащането на сметката за електроенергия, как се проверява размера на сметката, как да се реагира при нередности по мрежата и други актуални, потребителски теми.
 

В изданието е описано и как клиентите могат бързо и лесно да проверят причината за прекъсване на електрозахранването си. Компанията съветва първо да се провери дали не става дума изключване на предпазителите на вътрешното електрическото табло или авария по мрежата на етажната собственост. Ако случаят не е такъв, потребителят може да се обади на 0700 10 010 или да зареди мобилното приложение www.m.cez.bg, където само за 5 секунди ще получи информация за причината за прекъсването и очакваното време за възстановяването му.

Книжката съдържа любопитни данни за най-често заявяваните услуги на ЧЕЗ и техните предимства, за това как се формира сметката за електроенергия и как най-лесно може да бъде намалена тя. В раздела „Консумирайте разумно“ е посочено потреблението на основните електроуреди в едно домакинство и са дадени практични съвети как то може да се контролира. За целта е публикувана „Карта за потребление“, в която клиентът може да вписва месечната си консумация и така да проследи колко електроенергия използва във времето. В най-новото издание „Пътеводител за клиента“ има и актуална информация за българския енергиен пазар и промените, които се случват през настоящата година, като стартирането на пазара на балансираща енергия и енергийната борса. Внимание е отделено и на най-малките потребители на електроенергия, за които има специален „Детски кът“ със съвети за разумно използване на електроенергията и забавна кръстословица.

„Целта ни е бизнесът ни да е предвидим за нашите клиенти - те да са информирани и да знаят какво могат да очакват от компанията като услуги. „Пътеводител за клиента“ се наложи като успешно издание през годините, което ние развиваме благодарение на обратната връзка на нашите клиенти“, каза Петър Докладал, Регионален мениджър на ЧЕЗ за България.

Книжката се разпространява в тираж от 20 000 броя в Центровете за обслужване на клиенти в Западна България. В онлайн формат тя може да бъде намерена на корпоративния сайт на ЧЕЗ.
Реклама / Ads
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Donate now Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay
Реклама / Ads
ОЩЕ ПО ТЕМАТА
. 24| 8102 |16.06.2014 КТБ: Банката е стабилна, клиентите да са спокойни! . 25| 6265 |02.06.2014 Еврокомисията ни посъветва по 6 точки . 2| 5757 |15.05.2014 ЧЕЗ не нарушава правата на клиентите . 29| 6713 |04.05.2014 Капка Георгиева съветва: Не гласувайте на всяка цена

КОМЕНТАРИ

Реклама / Ads