Два скъсани кабела оставиха без ток 3000 клиенти на ЧЕЗ Разпределение
В 08:24 часа при изкопни работи бе скъсан кабел 10 киловолта, собственост на „ЧЕЗ Разпределение България“ АД, в резултат на което в продължение на 45 минути без електрозахранване останаха около 800 клиенти в идеалния център на град София по улиците „Георги С. Раковски“, „11-ти август“, „Врабча“, „Аксаков“.
В 09:55 часа също вследствие на аварийни изкопни работи бе скъсан кабел средно напрежение във Враца, в резултат на което без електрозахранване в продължение на 25 минути бяха 2582 клиенти на ЧЕЗ в централната част на града.
И при двата инцидента са съставени констативни протоколи за причинените щети.
„За пореден път сме свидетели как несъобразени изкопни дейности причиняват неудобства на нашите клиенти особено в такъв важен ден, когато се провеждат матурите за 7 и 12 клас. Не спираме да призоваваме строителните фирми да спазват процедурите и да съгласуват своевременно ремонтите“, каза Васил Василев, директор „Експлоатация и поддържане“ в „ЧЕЗ Разпределение България“ АД.
Компанията призовава да се подава информация за стартиращи изкопни дейности поне две седмици предварително на телефон 0700 100 010 или на имейл klienti@cez-rp.bg.
Моля, подкрепете ни.