11|
5733
|11.03.2013
НОВИНИ
Енергиен омбусман поема жалбите на клиентите
ЧЕЗ създава звено "Енергиен омбудсман" в България, съобщиха от електроразпределителната компания. Клиентите ще могат да се обръщат към него в случаите, когато се съмняват, че жалбите им се решават коректно.
Омбудсманът ще приема и предложения от потребителите как да бъде подобрено обслужването. Първият енергиен омбудсман на компаниите от групата на ЧЕЗ в България е Радослав Димитров - доказан професионалист в областта на енергетиката и обслужването на клиенти.
Новата позиция се появява заради изискване на евродиректива от 2009 г. за общите правила за вътрешния пазар на електроенергия, обясняват от компанията.
Омбудсманът ще проверява всеки сигнал независимо от предходните заключения по него. Той ще запазва неутралитет спрямо клиентите и спрямо дружествата от групата ЧЕЗ, и винаги ще взема предвид аргументите и на двете страни, уверяват от дружеството.
Енергийният омбудсман няма да се намесва, когато спорът между клиента и някое от дружествата на ЧЕЗ в България се решава по съдебен ред или с него се занимава Държавната комисия за енергийно и водно регулиране (ДКЕВР). Ако вече е започнал проверка, тя ще се прекратява.
Сигнали и предложения към енергийния омбудсман на ЧЕЗ могат да се подават на тел: 028958450, факс: 028959770, електронна поща cez.ombudsman@cez.bg или чрез писмо на адрес: гр. София 1000, ул. "Г. С. Раковски" 140.
Моля, подкрепете ни.
Реклама / Ads
КОМЕНТАРИ
Реклама / Ads