Реклама / Ads
7| 5967 |10.03.2016 НОВИНИ

Фрогоко: Никнат нови болници с мълчаливото съгласие на Москов

.
Болници разширяват дейността си, за да получат пари от Здравната каса. В същото време именно заради това разширение се изграждат нови сгради, които функционират като нови болници на отделен адрес. Такъв е случаят с Онкологията в „Сити Клиник”. За това сигнализира пред Фрог нюз бившият подуправител на Здравната каса д-р Димитър Петров.
 

По този въпрос от Здравното министерство мълчат повече от два месеца. На 8 януари т.г. Фрог нюз изпрати запитване дали са издадени нови разрешителни за дейности и дали има болници, регистрирани на втори адрес заради разширяване на дейността си. До момента обаче отговор на тези въпроси няма.

 

Министърът непрекъснато говори, че болниците били много в големите градове, а в същото време издава разрешения. Смисълът на Здравната карта е да въведе ограничения. Москов може да откаже разрешение за дейност или да пък да даде разрешение на дадена болница, която обаче няма договор с Касата. За да не се води, че е открита нова болница, тя се помещава на нов адрес на съществуващата вече болница. Така всяка болница може да започне да се клонира. Формално не се дават разрешения за нови болници, а за съществуващи. Болница, която заради Здравната карта няма да договор с НЗОК, може да бъде вписана на втори адрес на друга болница с договор, предупреждава д-р Петров.

Реклама / Ads
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Donate now Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay
Реклама / Ads
ОЩЕ ПО ТЕМАТА
. 4| 1462 |13.12.2025 След „Желязков“: Съдбата на бюджета и сянката на проект „Радев“ . 1| 1428 |13.12.2025 Двама американски войници и цивилен загинаха при атака на „Ислямска държава“ в Сирия . 6| 1474 |13.12.2025 След сделка със САЩ: Беларус освободи Колесникова, Беляцки и още 121 политически затворници . 1| 1578 |13.12.2025 Бернската конвенция няма да отваря отново делото срещу България за „Калиакра“

КОМЕНТАРИ

Реклама / Ads