14|
12520
|24.10.2017
НОВИНИ
От Граф Игнатиево потвърдиха за Фрог: Трагедия е, няма на какво да летим
Хората се бунтуват, защото няма на какво далетят. Лъжа е, че не летим заради лошото време. Проблемът, който е при нас е, че ние нямаме на какво да летим. Имаме седем изправни самолета. От тези 7 самолета, 5 са само с два-три часа нальот. Едно вдигане на дежурство за един час и това означава, че трябва да се спрат тия самолети. Това заявиха за Фрог наши източници от авиационната база в Граф Игнатиево.
Проблемът е , че двигателите стоят от един месец в Графа и не мога да се монтират на самолетите, поради административни проблеми, казаха още те.
Преди дни Фрог нюз писа за проблемите на военното министерство при осигуряване на двигатели за МиГ-29 от РСК-МиГ.
Ето какво написахме:
Нямаме гаранция за ремонта на двигателите за руските МИГ-ове. Това стана ясно в Комисията по отбрана и сигурност в НС, на която бе изслушан министърът на отбраната Красимир Каракачанов и неговите заместници. Експертите по приема на двигателите установила няколко разминавания.
Основният проблем е, че липсват оригинални формуляри на производителя. Двигателите пристигнали у нас с документи от ремонтната организация, а не от фирмата производител на двигателя, каквото е условието по договора.
Липсата на оригинален формуляр означава, че няма информация кога са произведени двигателите, колко време са работили, къде са работили. Цялата тази информация е изключително чувствителна за ВВС. Цялата процедура може да се атакува от фирми, които не са участвали в конкурса за ремонт. Затова МО пише до руския завод. Отговорът от там сочи, че заводът за ремонт е и завод производител на двигателите.
След проведена среща с доставчика е решено военният министър да изпрати писмо до РСК МИГ. От отговора на руската компания зависи дали ще продължим с ремонта или спираме.
Сред въпросите е дали производителят и фирмата, извършила ремонта са една и съща организация. Искаме отговор защо руската страна не казва къде е летял този двигател, кой е бил пилотът и т.н. "Искаме да знаем и какъв е остатъчният ресурс на двигателите, за да не се окаже, че след ремонта той не е достатъчен", обяснява военният министър. Нашето военно аташе в Москва ще прецени и инспектира на място оригиналните формуляри, които към момента Русия не ни дава.
Преди дни Фрог нюз писа за проблемите на военното министерство при осигуряване на двигатели за МиГ-29 от РСК-МиГ.
Ето какво написахме:
Нямаме гаранция за ремонта на двигателите за руските МИГ-ове. Това стана ясно в Комисията по отбрана и сигурност в НС, на която бе изслушан министърът на отбраната Красимир Каракачанов и неговите заместници. Експертите по приема на двигателите установила няколко разминавания.
Основният проблем е, че липсват оригинални формуляри на производителя. Двигателите пристигнали у нас с документи от ремонтната организация, а не от фирмата производител на двигателя, каквото е условието по договора.
Липсата на оригинален формуляр означава, че няма информация кога са произведени двигателите, колко време са работили, къде са работили. Цялата тази информация е изключително чувствителна за ВВС. Цялата процедура може да се атакува от фирми, които не са участвали в конкурса за ремонт. Затова МО пише до руския завод. Отговорът от там сочи, че заводът за ремонт е и завод производител на двигателите.
След проведена среща с доставчика е решено военният министър да изпрати писмо до РСК МИГ. От отговора на руската компания зависи дали ще продължим с ремонта или спираме.
Сред въпросите е дали производителят и фирмата, извършила ремонта са една и съща организация. Искаме отговор защо руската страна не казва къде е летял този двигател, кой е бил пилотът и т.н. "Искаме да знаем и какъв е остатъчният ресурс на двигателите, за да не се окаже, че след ремонта той не е достатъчен", обяснява военният министър. Нашето военно аташе в Москва ще прецени и инспектира на място оригиналните формуляри, които към момента Русия не ни дава.
Моля, подкрепете ни.
Реклама / Ads
КОМЕНТАРИ
Реклама / Ads