Вторник, 21 Ноември 2017, 15:35
Frognews
2| 4313 |04.08.2017

Хората трудно ще преминават след ремонта на най-новото кръстовище в София

.
Хората или колите са по-важни за Столичната община и достатъчно ли е развитието на метрото, за да спре тенденцията София да е град, подчинен на автомобилите?

Ето например как ще се преминава през столичния пазар „Красно село” след няколко месеца, когато кръстовището и метростанцията бъдат готови.

 

За автомобилите, които пресичат „Цар Борис III” от „Гоце Делчев” към улица „Житница” и обратно, e осигурено приоритетно преминаване.

 

Когато се намирате на ъгъла на пазара „Красно село” и искате да преминете от другата страна на бул. „Цар Борис III”, след ремонта ще ви се наложи да изминете 50 метра в обратната посока, да слезете в подлеза, да изминете горе-долу три пъти това разстояние, за да излезете от другата страна на бул. „Цар Борис III”.

 

Да, слизаш и се качваш, но се оборудват подлези с асансьори с ескалатори, с рампи за инвалиди, какъв е проблемът”, попита Зайков пред bTV.

 

Подземното пешеходно пресичане на улиците със стълби и асансьори е практика след построяването на метростанции в София. И напълно отречена политика в модерното градоустройство.

 

Инж. Зайков призна, че преминаването със сигурност ще става по-бавно, но изтъкна, че в крайна сметка безопасността е преди всичко.

ОЩЕ ПО ТЕМАТА

. Соня Момчилова: Конкурсите за красота дълбоко по себе си са болни 0| 82 |21.11.2017 . Мартин Димитров: Имате ангажименти към Кремъл за ”Белене”, но имате проблем 1| 392 |21.11.2017 . Екопротестъри искат оставката на министър Нено Димов 1| 516 |21.11.2017 . ЕК не се притеснява от обстановката в Германия 0| 529 |21.11.2017

КОМЕНТАРИ

Реклама
Реклама
Реклама

БЛОГОВЕ

Ние използваме "бисквитки", за да улесним Вашето сърфиране и да Ви покажем съдържание, което може да Ви заинтересува. Използвайки този сайт, Вие се съгласявате с нашите условия

Разбрах